تبیان، دستیار زندگی
شهر پاریز خاستگاه بزرگانی چون باستانی پاریزی، آزاده شهید سید عباس سعادت و سردار شهید الله دادی، 31 تیر ماه سال جاری شاهد برگزاری اولین همایش «آن بیست و سه نفر» خواهد بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجلیل از «آن بیست و سه نفر» در پاریز

شهر پاریز خاستگاه بزرگانی چون باستانی پاریزی، آزاده شهید سید عباس سعادت و سردار شهید الله دادی، 31 تیر ماه سال جاری شاهد برگزاری اولین همایش «آن بیست و سه نفر» خواهد بود.

بخش فرهنگ پایداری تبیان

آن 23 نفر

احمد یوسف زاده، نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» در گفتگویی از برگزاری اولین همایش «آن بیست و سه نفر» خبر داد و اظهار داشت: این همایش در روز 31 تیر ماه سال جاری در شهر پاریز که زادگاه و مدفن شهید سید عباس سعادت (یکی از آن بیست و سه نفر) برگزار می شود.

از دلایل این امر می توان به قرارگیری مزار یکی از «آن بیست و سه نفر» در این شهر اشاره کرد. همچنین پاریز زادگاه و مدفن یار و یاور حاج قاسم سلیمانی یعنی شهید الله دادی است که سال گذشته توسط دشمن صهیونیستی به شهادت رسید

وی دلیل برگزاری اولین همایش «آن بیست و سه نفر» در شهر پاریز را این گونه تشریح کرد: از دلایل این امر می توان به قرارگیری مزار یکی از «آن بیست و سه نفر» در این شهر اشاره کرد. همچنین پاریز زادگاه و مدفن یار و یاور حاج قاسم سلیمانی یعنی شهید الله دادی است که سال گذشته توسط دشمن صهیونیستی به شهادت رسید.
نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» افزود: رونمایی از نماهنگی که با صدای استاد علیرضا افتخاری برای «آن بیست و سه نفر» خوانده شده، از برنامه های جانبی اولین همایش «آن بیست و سه نفر» به حساب می آید.
یوسف زاده گفت: شعر این نماهنگ را دکتر حامد حسین خوانی سروده و عماد توحید نیز آهنگسازی آن را برعهده داشته است.
وی ادامه داد: بنا بر آخرین اخبار احتمالی به نظر می رسد که سردار دهقان، وزیر دفاع سخنران اولین همایش تجلیل از «آن بیست و سه نفر» خواهد بود.
گفتنی است؛ گروه حماسه ساز بیست و سه نفر در این همایش شرکت خواهند کرد.


منبع: پایگاه اطلاع رسانی آزادگان ایران