تبیان، دستیار زندگی
در آخرین لیست اعلام شده از سوی رائول لوزانو برای المپیک ریو فرهاد ظریف، آرمین تشکری و علیرضا مباشری از ترکیب خط خوردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ظریف از المپیک جاماند

در آخرین لیست اعلام شده از سوی رائول لوزانو برای المپیک ریو فرهاد ظریف، آرمین تشکری و علیرضا مباشری از ترکیب خط خوردند.

بخش ورزشی تبیان

ظریف

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال عصر امروز سه شنبه 22 تیرماه، اسامی 13 بازیکن به نام های سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مصطفی شریفات، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، محمد جواد معنوی نژاد، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی  را برای حضور در ادامه تمرینات گروه الف تیم ملی اعلام کرد که در پایان این مرحله از اردو اسامی 12 بازیکن نهایی ایران برای شرکت در بازیهای المپیک از سوی لوزانو اعلام خواهد شد.

غیبت فرهاد ظریف در این لیست بزرگترین تغییر تیم ملی محسوب می شد و در کنار او آرمین تشکری و علیرضا مباشری هم به ریو نخواهند رفت. تیم ملی والیبال ایران خرداد ماه امسال پس از 52 سال برای نخستین بار جواز حضور در بازیهای المپیک را کسب کرد و مردان والیبال ایران از 16 مرداد در نخستین تجربه خود در المپیک مقابل آرژانتین به میدان خواهند رفت.

فرهاد ظریف پس از خط خوردن از لیست تیم ملی برای حضور در المپیک، در صفحه اجتماعی اش نوشت: «ممنون از همه مردم عزیزم كه در این چند سال حضورم در تیم ملى همیشه منو مورد لطف قرار دادن، و امروز با نظر سرمربى قابل احترام تیم از لیست بازیكنان اعزامى به المپیك كنار گذاشته شدم. براى دوستانم در تیم ملى ارزوى بهترینارو دارم. همیشه دوستون دارم».

چنین پستی باعث شد تا طرفداران والیبال تصور کنند تا ظریف از تیم ملی خداحافظی کرده است اما ظریف با تکذیب خداحافظی اش  گفت: نمی دانم چرا چنین برداشتی از پُست منتشر شده من شده است. من در متنی که نوشتم، برای دوستانم در تیم ملی آرزوی بهترین ها را کردم و اصلاً حرفی از خداحافظی از تیم ملی نزدم. وی ادامه داد: نمی دانم چرا خبر خداحافظی ام پیچیده است. باید بگویم که از تیم ملی خداحافظی نکرده ام.


منبع : فدراسیون والیبال