تبیان، دستیار زندگی
هان از ساعت 9 صبح جمعیت عظیم مردمی از کلیه خیابانهای منتهی به میدان امام اصفهان با حرکت در دسته ها و گروه ها و با سر دادن شعارهای کوبنده بار دیگر عزت و اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند و به دشمنان ایران و اسلام ثابت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش حضور تبیان در راهپیمایی پرشور 22 بهمن در اصفهان


از ساعت 9 صبح جمعیت عظیم مردمی از کلیه خیابانهای منتهی به میدان امام اصفهان با حرکت در دسته ها و گروه ها و با سر دادن شعارهای کوبنده بار دیگر عزت و اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند و به دشمنان ایران و اسلام ثابت کردند تا آخرین قطره ی خون در جهت حفظ نظام و منافع خود ایستادگی خواهند کرد.

در این راهپیمایی که کلیه اقشار مردم حضور داشتند با شعارهائی همچون : انرژی هسته ای حق مسلم ماست ، از رهبر آزاده آماده ایم آماده و ... خود را به میدان امام رسانده و با فریادهای الله اکبر خود قطعنامه قرائت شده را تایید نمودند.

این مراسم که با قرائت قرآن و سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی (امام جمعه موقت تهران و عضو شورای خبرگان رهبری) و برنامه های دیگر برگزار شد با قرائت قطعنامه و اقامه نماز ظهر و عصر به پایان رسید.

موسسه تبیان دفتر اصفهان همچون همیشه ، در صحنه راهپیمایی امروز حضوری پرشور و چشمگیر داشت و در کلیه راههای ورودی به میدان امام اقدام به توزیع پوسترهای مخصوص می نمود که با استقبال گسترده راهپیمایان مواجه شد.

روابط عمومی دفتر تبیان اصفهان