تبیان، دستیار زندگی
رضا یزدانی خواننده راک با پایان ماه مبارک رمضان با برنامه های متفاوتی به عرصه هنر بازخواهد گشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه های جدید رضا یزدانی

رضا یزدانی خواننده راک با پایان ماه مبارک رمضان با برنامه های متفاوتی به عرصه هنر بازخواهد گشت.

رضا یزدانی

رضا یزدانی درباره برنامه های آتی خود به هنرآنلاین گفت: قرار بود بعد از ماه مبارک رمضان برای پانزده شب در قالب تئاتر "عاشقیت" روی صحنه بروم که متأسفانه زمان آن به بعد موکول شد. در این تئاتر هشت یا ده قطعه را با علیرضا افکاری آماده کرده بودیم که فعلا میسر نشد.

وی افزود: برنامه جشن امضا را برای آلبوم "دوئل در آینه" در شهرستان ها در نظر داریم. اگر قرار باشد جشن امضا برگزار شود، نزدیک به روز کنسرت در آن شهرستان خواهد بود.

این خواننده راک به ساخت موزیک ویدئو انتشار یک پکیج تصویری اشاره کرد و گفت: ویدئو "تونل کندوان نگاه تو" توسط آرمین قاسمی زاده ساخته شد. ویدئو "گریم" هم توسط الیکا شاهوردی و علی اوجی ساخته شد که عبدالله اسکندری به عنوان چهره پرداز در تولید این ویدئو در کنار ما بود. "برزخ" به پایان فیلمبرداری خود رسید و این را بگویم که علی اوجی "برزخ" را کارگردانی کرده است.

ایزدانی همچنین تأکید کرد: علی اوجی " بی غروب" را هم کارگردانی می کند. همچنین یک کار قدیمی من به اسم "گرامافون" به شکل انیمیشن توسط فطیما یثربی در دست تهیه است. قطعه "آوانگارد" را در موقعیت های مختلف مثل ویدئو "ما" با مونوپاد گرفته ام و یک اثر برای بیماری اوتیسم خوانده ام که آن را هم علی اوجی کارگردانی خواهد کرد و ویدئو آن نیز ساخته می شود. مخاطبین من این را بدانند که انتشار یک آلبوم تصویری دیگر در برنامه کاری ام است.


هنرآنلاین