تبیان، دستیار زندگی
خبری خوش برای طرفداران بتمن: سامسونگ نسخه جدید گوشی Samsung Galaxy S7 با نام Injustice Edition را روانه بازار کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سامسونگ ابر قهرمان خود را روانه بازار کرد

خبری خوش برای طرفداران بتمن: سامسونگ  نسخه جدید گوشی Samsung Galaxy S7 با نام Injustice Edition را روانه بازار کرده است.

بخش دانش تبیان

سامسونگ

به گزارش تبیان به نقل از کلیک، این گوشی که نسخه ویرایش شده Galaxy S7 Edge است دارای زمینه ای کاملا سیاه بوده که خاطرات قهرمان شهر مخوف گاتهام یعنی بتمن را زنده می کند. این گوشی در یک جعبه سیاه عرضه می شود و خود گوشی نیز در بخش طراحی شاهد تکامل بوده است.

این گوشی که دارای بدنه ای تماما سیاه با گرایش طلایی است دارای یک لوگوی طلایی رنگ بتمن روی بدنه خود بوده و از لوگوی معمولی سامسونگ خبری نیست. در عوض نام برند سامسونگ در بخش جلویی گوشی درست در زیر خروجی صدا حک شده است. قاب فلزی این گوشی که در Galaxy S7 Edge معمولی به رنگ نقره ای است، در این گوشی مشکی بوده که با حال و هوای این گوشی کاملا هماهنگ است. رنگ طلایی به کار گرفته شده در لبه های دکمه هوم، دوربین و خروجی صدا، این گوشی را به یک کالای خاص و با ارزش تبدیل کرده است.

علاوه بر خود دستگاه، سامسونگ مانند دیگر گوشی های سری Galaxy S7، یک دستگاه واقعیت مجازی رایگان نیز در جعبه آن گذاشته است، با این تفاوت که رنگ این دستگاه واقعیت مجازی نیز مانند خود گوشی سیاه است. آیا ممکن است بتمن یک هدست واقعیت مجازی سفید به چشم بزند؟! البته متاسفانه رنگ شارژر، کابل USB و هندزفری های موجود در بسته سفید است که با زمینه سیاه و طلایی سایر لوازم هماهنگ نیست.

نحوه راه اندازی و کار با گوشی معمولی است، ولی پس از راه اندازی، تم بتمن به صورت خودکار روی گوشی تنظیم می شود. این تم دارای یک والپیپر بزرگ و زیبا از بتمن است و تمامی آیکون ها به گونه ای باز طراحی شده تا با ابر قهرمان شما هماهنگ باشد. البته به نظر می رسد این سفارشی سازی ها کمی از حد زیاد تر رفته است و ممکن است شما ظاهر پیش فرض و خام گوشی های سامسونگ را ترجیح دهید. اما خوشبختانه امکان غیر فعال کردن تم سفارشی سازی شده بتمن و مهاجرت به تاچ وینز و یا تم های موجود دیگر در اپ استور سامسونگ وجود دارد.

سامسونگ

علاوه بر تمام این ها، سامسونگ با قرار دادن یک اسباب بازی شبیه به اسلحه بتمن در بسته این گوشی، کلکسیون بتمن را کامل کرده است. ما دقیقا نمی دانیم هدف سامسونگ دقیقا از انجام این کار چه بوده است، ولی هر چه بوده است ما را حسابی سر ذوق آورد!


منبع: کلیک