تبیان، دستیار زندگی
ربایش 4 ایرانی به دست فالانژیست های لبنان و دلایل حضور نیروهای نظامی ایران در سوریه در سال 61، به سوژه ی اصلی پرونده ی ویژه در ماهنامه همشهری پایداری تبدیل شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :


12400 روز بی خبری

بخش فرهنگ پایداری تبیان

همشهری پایداری

ربایش 4 ایرانی به دست فالانژیست های لبنان و دلایل حضور نیروهای نظامی ایران در سوریه در سال 61، به سوژه ی اصلی پرونده ی ویژه در ماهنامه همشهری پایداری تبدیل شده است.

در شماره ی 157 ماهنامه همشهری پایداری كه در اوایل هفته آینده به روی كیوسك  می آید، پرونده ای ویژه با عنوان «آماده ی نبرد آرمانی» منتشر خواهد شد كه در آن درباره ی چرایی اعزام نیروهای ایرانی به سوریه در سال 61 و سرنوشت چهار ایرانی ربوده شده در لبنان پرداخته شده است.
در این پرونده، علاوه بر بررسی جنگ داخلی لبنان و تهاجم گسترده رژیم صهیونیستی به خاك لبنان،  ارتباط این موضوع را با حضور نیروهای ایرانی مورد نقد قرار می دهد. در بخشی از این پرونده آمده است:
«نیروهای ایرانی آماده ی نبرد جدی با رژیم صهیونیستی بودند اما انگار سوری ها خیال نداشتند از این نیروها بهره ی نظامی ببرند بلكه درصدد بودند تا صرفا به عنوان اهرم فشار در مذاكرات دیپلماتی شان، از آنها استفاده كنند. متوسلیان از این وضع ناراضی بود. هنگام بازدید رفعت اسد از پادگان زبدانی، حاج احمد به او گفت: «تكلیف ما را مشخص كنید.»

«تولد مقاومت اسلامی در لبنان» و نقش قوای محمد رسول الله در شكل گیری این جریان اسلامی، گفت وگو با نادر نوروزشاد خبرنگار و عكاس مجله ی امید انقلاب درباره آنچه كه در سوریه رخ داد و همچنین مروری بر روند پرونده چهار دیپلمات ایرانی ربوده شده در لبنان از دیگر مطالب این پرونده خواهد بود


«تولد مقاومت اسلامی در لبنان» و نقش قوای محمد رسول الله در شكل گیری این جریان اسلامی، گفت وگو با نادر نوروزشاد خبرنگار و عكاس مجله ی امید انقلاب درباره آنچه كه در سوریه رخ داد و همچنین مروری بر روند پرونده چهار دیپلمات ایرانی ربوده شده در لبنان از دیگر مطالب این پرونده خواهد بود.

این پرونده در كنار چندین عنوان مطلب جذاب دیگر در شماره 157 (تیر95) ماهنامه همشهری پایداری منتشر و در اوایل هفته آینده از طریق كیوسك های مطبوعاتی و همچنین لینك خرید اینترنتی همشهری ماركت قابل تهیه خواهد بود.


منبع : همشهری پایداری