تبیان، دستیار زندگی
کتاب «آموزش جامع سوره صف» در نمایشگاه قرآن رونمایی شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب «آموزش جامع سوره صف» در نمایشگاه قرآن رونمایی شد

آموزش سوره صف

کتاب «آموزش جامع سوره صف» اثر مسعود وکیل و محمود کریمی و با همکاری محمد صادق رضایی به منظور کسب مهارت های پایه و اولیه قرآن همچون قرائت و فهم این کتاب ارزشمند منتشر شده است.

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم رونمایی کتاب آموزش جامع سوره صف که  دوشنبه ٧ تیر ماه در نمایشگاه قرآن برگزار شد، مسعود وکیل گفت: این کتاب به منظور مجموعه مهارت های پایه قرآن در آزمون سراسری قرآن و عترت تألیف شده است. بطوریکه فرد بتواند قرآن را قرائت و معنای آیات را درک کند و گام های اولیه تدبر قرآن کریم را بردارد.

وی با بیان اینکه آموزش قرآن باید زمینه ساز انس دائمی با قرآن باشد، افزود: آموزش قرآن باید علاوه بر کسب مهارت های پایه و اولیه همچون قرائت و فهم قرآن کریم، زمینه ساز انس دائمی با قرآن، تفکر و تدبر در آیات الهی به منظور بهره گیری قرآن آموزان است.

وکیل با اشاره به برگزاری پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در آبان ماه سال جاری گفت: کتاب آموزش جامع سوره صف در آزمون سراسری قرآن و عترت پیش بینی شده است.

پس از رونمایی از کتاب آموزش جامع سوره صف، کتاب تدبر سوره صف اثر حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین الهی زاده در غرفه ستاد اجرایی آزمون های سراسری قرآن و عترت واقع در بخش مؤسسات و نهادهای قرآنی رونمایی شد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٢٤ خرداد تا ٨ تیرماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه رمضان به مدت ١٦ روز از ساعت ١٨ تا ٢٣:٣٠ واقع در مصلی تهران برگزار شد.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .