تبیان، دستیار زندگی
رهبر معظم انقلاب دارای 6 فرزند هستند نام دختران شان بشری و هدی است و سید مصطفی و سید مجتبی دو تن از فرزندان پسر ایشان 8 سال در جبهه های جنگ ایران و عراق حضور داشتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرزندان رهبر انقلاب

رهبر معظم  انقلاب دارای 6 فرزند هستند نام دختران شان بشری و هدی است و سید مصطفی و سید مجتبی دو تن از فرزندان پسر ایشان 8 سال در جبهه های جنگ ایران و عراق حضور داشتند.

بخش سیاست تیبان

علی خامنه ای ، مجتبی خامنه ای ، گلپایگانی ، میثم خامنه ای ، مسعود خامنه ای، آخرین اخبار ، زندگی رهبر

رهبر معظم  انقلاب دارای 6 فرزند هستند نام دختران شان بشری و هدی است و سید مصطفی و سید مجتبی دو تن از فرزندان پسر ایشان 8 سال در جبهه های جنگ ایران و عراق حضور داشتند. یکی از دختران ایشان همسر فرزند آیت الله محمدی گلپایگانی  است که ضمن آراستگی به لباس شریف روحانیت و علم دین در دانشگاههای کشور نیز به تدریس متون حقوقی به زبان فرانسه اشتغال دارند  و دختر دیگر ایشان همسر فرزند آیت الله باقری کنی از علمای تهران است. سید مصطفی فرزند بزرگ ایشان با دختر آیت الله خوشوقت ازدواج کرده  است. سید مجتبی داماد دکتر غلامعلی حداد عادل است. سید مسعود نیز با فرزند آیت الله خرازی و خواهر صادق خرازی ازدواج کرده  است. سید میثم کوچکترین فرزند ایشان نیز به ازدواج دختر آقای لولاچیان از بازاریان متدین در آمده است.
علی خامنه ای , مجتبی خامنه ای , گلپایگانی , میثم خامنه ای , مسعود خامنه ای, آخرین اخبار , زندگی رهبر

منبع : تابناک / صراط نیوز