تبیان، دستیار زندگی
نقطه تهران رخدادهای چهار نقطه از شهر تهران با نزدیك شدن به یوم اله 22 بهمن ، هم چون روزهای پر التهاب آن روز ، به وسیله گروه‌‏های تئاتری بازسازی می‌‏شود. به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایلنا به نقل از این حماسه آفرینی‌‏ها كه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازسازی یوم اله 22 بهمن در چهار نقطه تهران

رخدادهای چهار نقطه از شهر تهران با نزدیك شدن به یوم اله 22 بهمن ، هم چون روزهای پر التهاب آن روز ، به وسیله گروه‌‏های تئاتری بازسازی می‌‏شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایلنا به نقل از این حماسه آفرینی‌‏ها كه حضور پر شور مردم را در صحنه‌‏های مختلف روزهای پر شور انقلاب سال 57 نشان می‌‏دهد در زندان قصر ، چهارصد دستگاه خیابان پیروزی - كاخ نیاوران و در نهایت محل جلوس امام خمینی به وسیله چند گروه تئاتری و در قالب نمایش‌‏های خیابانی بازسازی می‌‏شود.

10 دستگاه اتوبوس منقش به تصاویری از تظاهرات مردم دربهمن ماه سال 57 كه عنوان كاروان نور را به خود اختصاص داده اند با حضور در مناطق 22 گانه به ارایه خدمات فرهنگی و هنری با موضوع انقلاب می‌‏پردازند.

اتوبوس‌‏های كاروان نور با حمایت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، خدماتی و فرهنگی و هنری با موضوع انقلاب به مردم ارایه میدهند.

حركت این كاروان‌‏ها كه از روی پنج شنبه 12 بهمن ماه آغاز شده تا روز یكشنبه 22 بهمن ماه ادامه دارد و قرار است در نهایت با حضور 360 نقطه تهران فعالیت‌‏های فرهنگی انجام دهند.

در داخل این اتوبوس‌‏ها كه برای انجام فعالیت‌‏های فرهنگی طراحی شده نمایشگاه عكس سیار از دوران انقلاب، نمایشگاه كتاب‌‏های با موضوع انقلاب و ... دایر است .

منبع : ایلنا