تبیان، دستیار زندگی
جمعی از علماء و روحانیون اهل سنت حاضر در راهپیمایی روز قدس، در پیام های تبریکی جداگانه از ملت غیور ایران و مردم رسید سیستان و بلوچستان برای خلق این حماسه بزرگ و غرور آفرین تقدیر و تشکر نمودند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیامدهای روز قدس

جمعی از علماء و روحانیون اهل سنت حاضر در راهپیمایی روز قدس، در پیام های تبریکی جداگانه از ملت غیور ایران و مردم رسید سیستان و بلوچستان برای خلق این حماسه بزرگ و غرور آفرین تقدیر و تشکر نمودند.

بخش سیاست تبیان

روز قدس ، ماه مبارک رمضان ، اهل سنت ، سنی ، اسلام ، رهبر انقلاب ، رهبر ، آخرین اخبار

پس از برگزاری با شکوه مراسم روز قدس جمعی از علماء و روحانیون اهل سنت حاضر در راهپیمایی در پیام های تبریکی جداگانه از ملت غیور ایران و مردم رسید سیستان و بلوچستان برای خلق این حماسه بزرگ و غرور آفرین تقدیر و تشکر نمودند. متن گفت و گو ها به شرح ذیل می باشد:

امام جمعه اهل سنت کافه بلوچی: مدعیان عربیت و اسلامیت در روز قدس کجایند؟

مولوی عبد الواحد توحیدی پور امام جمعه اهل سنت کافه بلوچی در گفت و گو با سنت نیوز در ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده امت غیور و انقلابی ایران خصوصا دلاور مردان و شیر زنان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امروز بسیاری از کسانی ادعای عربیت و اسلامیت آنها گوش فلک را کر کرده است در میان راه حمایت ملت فلسطین را وا گذاشته اند.

مولوی توحیدی پور افزود: امروز مبارزین اسلام در جبهه های مختلف و رزمندگان فلسطینی نیازمند حمایت امت بصیر را دارند؛ که در سایه شعارهای روز قدس تا حدودی این حمایت ها محقق می شود.

مولوی سید علی قریشی امام جمعه اهل سنت فنوج در گفت و گو با سنت نیوز در خصوص حضور گسترده مردمی در روز قدس اظهار داشت: امت اسلام و خصوصا ملت شریف ایران هر ساله در روز قدس اسرائیل را خوار و خفیف می نمایند.

وی افزود: سپاسگذار مردمی هستیم که با زبان روزه با خیابان ها آمدند تا ابراز حمایت خود را از مظلومام فلسطینی به رخ جهانیان بکشند.امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: سنگی که امام در آخرین جمعه ماه رمضان بنا نهاد همه ساله سر اسرائیل را می شکند.

مولوی عبد الصمد کریمزائی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با سنت نیوز ضمن تقدیر و تشکر فراواناز ملت غیور ایران از حضور پرشور در روز قدس اظهار داشت: امروز به حمد الله روزی بود که اسلام و مسلمین از آن سر افراز بیرون آمدند.

مولوی کریمزائی ضمن یاد آوری جایگاه امام راحل در این تحکیم وحدت بین امت اسلامی اظهار داشت: امام خمینی(ره) سنگی را بنا نهادند که همه ساله سر اسرائیل را هدف می گیرد و تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

امسال نیز مشت آهنین مسلمین بدن صهیونیست ها را لرزاند.

مولوی الله بخش رئیسی امام جمعه کشکور در گفت و گو با سنت نیوز پیرامون حضور گسترده مردمی در روز قدس اظهار داشت: موضوع فلسطین همچنان زنده است و ملتی که این موضوع را پیش می برد توانایی خود را در مقاومت و مقابله با صهیونیست ها ثابت کرده است. ظلمی که امروز استکبار جهانی،آمریکا و اسرائیل غاصب بر سر این ملت مظلوم وارد می کند جفا بوده و وظیفه شرعی هر مسلمانی است تا در مقام حمایت از فلسطین عزیز قام و سبب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین را فراهم آورد.

مولوی الله داد رسولی زاده امام جمعه مینان سرباز در گفت و گو با سنت نیوز ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم درروز قدس اظهار داشت: حضور مردم در روز قدس اجرای فرامین و منویات رهبری، امت اسلام وده است.

مولوی رسولی زاده افزود: امروز امت مسلمان ایران و جهانیان اعلام کرد مسجد القصی قبله اول مسلمین جهان بوده و به هبچ عنوان دست بردار از آن نخواهیم بود. امام جمعه اهل سنت مینان سرباز ضمن تقدیر تقدیر مجدد از ملت غیور برای حضور پر شور راهپیمایی روز قدس اظهار داشت:

حضور مردم در این گرمای طاقت فرسا و با زبان روزه میزان اهمیت کلام امام راحل و رهبری معظم را برای مردم بیان می نماید؛ و تجدید بیعتی با آرمان انقلاب است.

مولوی عبد الصمد دامنی از ائمه جمعه اهل سنت ایرانشهردر گفت و گو با سنت نیوز ضمن تقدیر از حضور ملت شریف ایران و هم استانی های عزیز در راهپیمایی اظهار داشت: از برادران و خواهرانی که امروز در گرمای طاقت فرسا و با زبان روزه روز قدس را احیا کردند سپاسگذاریم.

استاد حوزه علمیه اهل سنت مکی زاهدان: امسال نیز مشت آهنین مسلمین بدن صهیونیست ها را لرزاند. مولوی عبد المجید شه بخش استاد حوزه علمیه مکی زاهدان در گفت و گو با سنت نیوز ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردمی در روز قدس اظهار داشت:امروز مشت آهنین اسلام و مسلمین باری دیگر دهان صهیویست ها را خورد کرد و سبب عزت و عظمت اسلام را فراهم آورد.

مولوی عبد الغنی بارانی امام جمعه زاهدان در گفت و گو با سنت نیوز اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که امروز زبان روزه داران را بر مرگ بر اسرائیل و آمریکا مزین نمود و سبب تکمیل ایمان ما را فراهم آورده است.

وی در ادامه افزود: امروز روزی بود که مردم روزه دار ثواب کامل تری از روزهای قبل ماه مبارک به جهت برائت از اسرائیل و حمایت از فلسطین عزیز کسب کردند.امام جمعه اهل سنت نیکشهر: امروز ملت ایران افتخاری دیگر را در تاریخ شکوهمند خود رقم زدند.

مولوی محمد نعیم رئیسی امام جمعه اهل سنت نیکشهر در گفت و گو با سنت نیوز ضمن تبریک روز قدس به امت اسلامی اظهار داشت: روز قدس روز سربلندی اسلام و خواری صهیونیست هاست.وی در ادامه افزود: امروز اسرائیل ضربه ای بزرگ و کمر شکن را از امت اسلام و خصوصا ملت ایران دریافت نمود و برگی افتخار آمیز در صفحات تاریخ ابران اسلامی رقم خورد.


منبع : پایگاه اطلاع رسانی مفام