تبیان، دستیار زندگی
ست؟ کارشناسان یک سایت اینترنتی تولید کننده سرودهای هواداری، ورزشگاه فراتن پارک ورزشگاه خانگی پورتس موث را رسماً بعنوان پر سرو صدا ترین ورزشگاه انگلیس معرفی کردند. صدای موجود در این ورزشگاه بطور متوسط به 97 دسی بل می رسد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پر سرو صداترین ورزشگاه انگلیس کجاست؟


کارشناسان یک سایت اینترنتی تولید کننده سرودهای هواداری، ورزشگاه فراتن پارک ورزشگاه خانگی پورتس موث را رسماً بعنوان پر سرو صدا ترین ورزشگاه انگلیس معرفی کردند. صدای موجود در این ورزشگاه بطور متوسط به 97 دسی بل می رسد.

این صدا از صدای یک دریل بادی بیشتر و در واقع بالاتر از حداکثر حد ایمنی است که پزشکان تعیین کرده اند. از طرف دیگر طرفداران پورتس موث بیشتر از هواداران هر تیم دیگر آواز می خوانند و بطور میانگین در هر بازی 58 دقیقه این کار را انجام می دهند.

البته بیشترین تنوع آواز متعلق به منچستر یونایتد است که در مجموع 34 آواز دارد. با این حال طرفداران پورتس موث از بقیه تیم ها موثرتر هستند واین موضوع را بنجانی موراواری مهاجم زیمباوه ای این تیم هم تایید می کند.

موراواری که سال گذشته از اوسر فرانسه به پورتس موث پیوست می گوید: طرفداران پورتس موث خیلی موثر هستند، اگر آنها تصمیم می گرفتند من را هو کنند، روحیه ام را کاملاً از دست می دادم و بلافاصله به فرانسه برمی گشتم!

پای مهاجم تیم ملی اروگوئه قطع شد

پیروزی بولتون با حضور تیموریان