تبیان، دستیار زندگی
به نظر شما میتوان گفت لطفا به من امنیت را هدیه دهید؟آیا میشود راهکارهای اساسی برای طولانی نشدن دوران عقد یافت؟وسوال بیشتر والدین این روزها آیا کودکم شناگر خوبی خواهد شد؟ دوست دارید تکنیک های آرایشی برای افرادی با صورت لاغررا یاد بگیرید ؟؟ با ما همراه باش
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زندگی و فراز ونشیب های آن

به نظر شما میتوان گفت لطفا به من امنیت را هدیه دهید؟آیا میشود راهکارهای اساسی برای طولانی نشدن دوران عقد یافت؟وسوال بیشتر والدین این روزها آیا کودکم شناگر خوبی خواهد شد؟ دوست دارید تکنیک های آرایشی برای افرادی با صورت لاغررا یاد بگیرید ؟؟  با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالاتتان را بیابید

گروه زندگی تبیان
عید فطر،دوران عقد،طلاق،صورت لاغر

لطفا به من امنیت را هدیه دهید
طلاق تاثیر فزاینده ای برزندگی و جنبه های مختلف شخصیتی کودکان می گذارد، تحقیقات نشان داده حتی جدایی هایی که به آرامی انجام می گیرد مسیر زندگی کودکان را تحت تأثیر قرارمی دهد. فرزندان طلاق عموماً با دور نمای عاطفی بُغرنجی نسبت به فرزندانی که در خانواده های سالم زندگی می کنند رو به رو هستند.
وظایف شوهر خانم باردار را بدانید 
یک نوزاد کوچولو می‌تواند زندگی‌تان را پر از شادی کند اما باید یادتان باشد برای تولد یک نوزاد سالم و آرام، لازم است شوهر خانم باردار، همسرش را درک کند و سختی های دوران بارداری را برای او هموار کند.

مشکلات دوران طولانی عقد و یک راهکار اساسی
از وقتی که دوران عقد به بیشتر از یک سال رسیده، طعم این دوران هم برگشته است. شیرین نیست که هیچ، حتی گس هم نیست، بلکه تلخ است. گاهی آنقدر تلخ که سقف خانه ای را که زوجین آرزویش را دارند روی سرشان خراب می کند و کارشان را به جدایی می کشاند.

آیا کودکم شناگر خوبی خواهد شد؟
همه می‌دانیم امروزه چاقی کودکان در جامعه زیاد شده و به معضل تبدیل شده است. کودکانی که اضافه‌وزن دارند، در آینده با مشکلات متعددی روبرو خواهند شد. ورزش یکی از اصلی‌ترین روش‌های حفظ سلامت از کودکی تا سالمندی است. حال با توجه به رسیدن فصل تابستان ببینیم چه ورزشی برای کودک مناسب است و چرا لازم است او را به ورزش کردن عادت دهیم؟
عید زیبای بندگی
روز عید فطر روز عید زیبایی های معنوی است. عیدی که زمین و زمان غرق در شادی و سور است و ساکنان زمین و کسانی که این لیاقت را یافتند تا بتوانند یک ماه، زیبایی های بندگی معبود را درک کنند اینک به شکرانه این بندگی زیبا، جشنی با شکوه به پا کنند
دوست داری دلت نرم شود و حاجت روا شوی؟
وقتی دست مهربانی بر سر یتیمی می‌كشید، به تعداد موهایی كه از زیر دستان شما رد می‌شود خداوند گناهان‌تان را می‌بخشد. توجه کردن و خود را مسئول دانستن در سرنوشت كودكی یتیم پاداشی بزرگ دارد و بهتر است برای رشد خود و تکمیل راه طی شده در ماه رمضان، در عید فطر این سنت حسنه را شروع کنیم و در طول سال ادامه دهیم.
شکل گیری شخصیت کودکان با این لذت
اساسی ترین و مهم ترین فعالیت کودکان زیر 7 سال، بازی است. کودکان از بازی کردن لذت می برند و هر چقدر هم در طول روز بازی کنند خسته نمی شود. والدین باید محیط کودکشان را به گونه فراهم کنند تا کودکان بتوانند انواع بازی ها را انجام بدهند. پس بعد از یک ماه روزه داری حال که در تعطیلات این جشن به سر می برید، بهتر است به دور از مشغله با کودک تان بازی کنید.
تکنیک های آرایشی برای افرادی با صورت لاغر
صورت های لاغر و فرورفته جذابیت چندانی ندارند به همین دلیل نیز بسیاری از زنان به دنبال راههایی برای پرتر و چاق تر نشان دادن صورت خود هستند که در این مورد راه های مختلفی پیش روی آنهاست



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.