تبیان، دستیار زندگی
ره) مدیرعامل باشگاه و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس صبح دیروز با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق كردند.  مربیان و بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان تمرین...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ادای احترام باشگاه پرسپولیس به حضرت امام خمینی (ره)


مدیرعامل باشگاه و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس صبح دیروز با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق كردند.

مربیان و بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان تمرین دیروز به اتفاق مدیرعامل باشگاه راهی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) شدند و ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام و نثار تاج گل در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با آرمانهای بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق كرند. قرار بود در این مراسم سید حسن خمینی فرزند یادگار امام نیز حضور داشته باشد اما تأخیر یكساعته اعضای تیم پرسپولیس و حضور ایشان در یك مراسم دیگر مانع از ملاقات سرخپوشان با نوه امام شد. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ناهار را در حرم مطهر امام خمینی(ره) صرف كردند.

محمدحسن انصاری فرد و مصطفی دنیزلی نیز بعد از پایان مراسم در نشستی درباره برخی مسائل تیم فوتبال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گزارش تصویری تجدید میثاق ورزشکاران با امام راحل (ره )

تجدید میثاق  ورزشکاران با بنیانگذار انقلاب اسلامی