تبیان، دستیار زندگی
حادثه خونین فرودگاه آتاتورک استانبول و انتشار پیامی در خصوص اهداف حملات بعدی داعش موجب حاکم شدن جوی از ترس در فرودگاه های آمریکا و انگلیس شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وحشت در فرودگاه های آمریکا و انگلیس

حادثه خونین فرودگاه آتاتورک استانبول و انتشار پیامی در خصوص اهداف حملات بعدی داعش موجب حاکم شدن جوی از ترس در فرودگاه های آمریکا و انگلیس شده است.

بخش سیاست تبیان

فرودگاه ، داعش ، بمبگذاری ، آمریکا ، بزرگترین فرودگاه ، حمله تروریستی ، فرودگاه آتاترک ، انگلیس

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، یک حساب کاربری متعلق به یکی از حامیان داعش هشدار داده که می خواهد حملاتی را در فرودگاه بین المللی لس آنجلس، هیترو لندن و کندی نیویورک در طول تعطیلات چهارم جولای انجام دهد.

در این حساب کاربری آمده که این حملات در هواپیماهایی که از هیترو انگلیس به مقصد آمریکا حرکت می کنند، صورت می گیرد و هشدار داده که وسیله ای در داخل این فرودگاه یا فرودگاه لس آنجلس یا جان اف.کندی گذاشته می شود.

روزنامه گاردین نیز در گزارشی در این خصوص نوشت: افراط گرایان که مدعی حمایت از داعش شده اند، در صفحه توئیتر خود، گفته اند که خطوط پروازی فرودگاه هیترو لندن را در چهارم جولای مورد حمله قرار خواهند داد.

فرودگاه هیترو ، تنها در آوریل 2016 میلادی بیش از 6 میلیون مسافر  را جابجا کرده است.

این روزنامه افزود: براساس گزارش سازمان اطلاعاتی ضد تروریستی «اس آی تی ئی» که یک نهادی غیردولتی است، یک گروه حامی داعش در صفحه توئیتر خود، گفته است که پروازها از فرودگاه هیترو به فرودگاه های آمریکا که می تواند یکی از فرودگاه های «جان اف کندی» نیویورک و یا لس آنجلس باشد، هدف قرار می دهد.
 
به نوشته گاردین، این تهدید علیه پروازها از فرودگاه هیترو به مقصد آمریکا همزمان با چهارم جولای روز استقلال آمریکا هست.

فرودگاه هیترو در حال حاضر یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان بشمار می آید و براساس آمارهای منتشر شده تنها در آوریل ۲۰۱۶ میلادی بیش از ۶ میلیون مسافر برای جابجایی شان از این فرودگاه استفاده کرده اند.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .