تبیان، دستیار زندگی
رفت در حالی که تمامی خبرگزاری ها خبر توافق یونگ با باشگاه استقلال را روی خروجی های خود فرستاده بودند اما دیروز در باشگاه استقلال اتفاقات دیگری رخ داد . بالاخره تئودور یونگ به باشگاه استقلال رفت تا پس از چند روز با مدی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یونگ قهر کرد و رفت


در حالی که تمامی خبرگزاری ها خبر توافق یونگ با باشگاه استقلال را روی خروجی های خود فرستاده بودند اما دیروز در باشگاه استقلال اتفاقات دیگری رخ داد .

بالاخره تئودور یونگ به باشگاه استقلال رفت تا پس از چند روز با مدیر عامل استقلال وارد مذاکره شود .

به گزارش تبیان ؛ دیروز ساعت 11 در حالی یونگ به همراه خشایار محسنی به باشگاه استقلال رفتند که تصور می کردند امیدوار رضایی انتظار آنها را برای بستن قرار داد می کشد .اما هنگامی که آنها به باشگاه رسیدند یکی از کارمندان باشگاه آنها را به اتاق نجف نژاد هدایت کرد .

مدیر عامل استقلال اولین جرقه جلسه را زد و تمامی حرف ها و سیاست های باشگاه را برای یونگ شرح داد اما انطور که به نظر می آمد صحبتهای نجف نژاد به مزاق یونگ خوش نیامد .

قرار داد یونگ با باشگاه استقلال چیزی در حدود 180 هزار یورو است و طبق قوانین باید 40 در صد آن به مربی جدید استقلال پرداخت شود .

اما نجف نژاد برای پرداخت قرارداد مربی هلندی راه حل های جالبی را ارائه کرد .

وی عنوان کرد : 60 هزار یورو از قرارداد را به عنوان پیش قرداد پرداخت خواهد کرد وبقیه پول قراداد به عنوان پاداش به وی پرداخت خواهد شد .

نجف نژاد برای برد پرسپولیس 20 میلیون تومان ، شکست الهلال 20 میلیون و .... برای بازیهای دیگر مبالغی را مشخص کرده است که به سقف 180 هزار یورو خواهد رسید .

یونگ که به نظر می رسید از تصمیم باشگاه بسیار عصبانی است جلسه را به عنوان اعتراض ترک کرد و در پایان با قلعه نویی تماس گرفت و قلعه نویی قول داده تا مشکلات را حل کند.

یونگ مربی جدید استقلال