تبیان، دستیار زندگی
زن جوانی که به عنوان مجری در شبکه های ماهواره ای معاند نظام فعالیت می کرد پس از ورود به مشهد، با صدور دستور قضایی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی دستگیر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجری زن «فارسی وان» در مشهد دستگیر شد

زن جوانی که به عنوان مجری در شبکه‌های ماهواره‌ای معاند نظام فعالیت می‌کرد پس از ورود به مشهد، با صدور دستور قضایی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی دستگیر شد.

بخش حقوق تبیان

فارسی وان

این زن که حدود 38 سال دارد پس از آنکه از دوبی به مشهد سفر کرد، تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار گرفت و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی با کسب دستوری از سوی معاون دادستان مشهد، وی را در یک منزل مسکونی شناسایی و بازداشت کردند.

این زن  مطلقه که «ف. د» نام دارد و معروف به «الی» است، به عنوان مجری در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای مانند «فارسی وان» و «پرشین تی وی» فعالیت داشته است.

وی مدعی است در دوبی به امر خرید و فروش املاک اشتغال دارد و در تلویزیون‌های ماهواره‌ای نیز مجری‌گری ترانه‌های درخواستی را به عهده داشته است و علاوه بر آن در زمینه تبلیغ کالا و همچنین محصولات آرایشی فعالیت می‌کرده است.

این زن که روز گذشته به اتهام تبلیغ علیه نظام و به نفع معاندان از طریق مجری‌گری در شبکه‌های ماهواره‌ای بازداشت شد در اعترافات خود اظهار کرد: همسرم به من خیانت می‌کرد که به همین دلیل از او جدا شدم و به خارج از کشور رفتم. در واقع با ناکامی‌های زیادی  روبه‌رو بودم و اطرافیانم به دروغ و نیرنگ متوسل می‌شدند.

در این شرایط به دوبی رفتم و در آنجا به ویزیتوری در امور املاک مشغول شدم؛ ضمن اینکه در شبکه‌های ماهواره‌ای نیز مجری برنامه «ترانه‌های درخواستی» بودم و علیه نظام تبلیغ نکرده‌ام!

در حالی که از این زن تصاویر نامناسب و زننده‌ای کشف شده است، وی با صدور قرار قانونی در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت تا بررسی‌های بیشتری در این باره انجام گیرد.


منبع: روزنامه خراسان