تبیان، دستیار زندگی
کاربران iOS دو و نیم برابر اندرویدی ها از خریدهای درون برنامه ای استفاده می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خرید های درون برنامه ای آیفونی ها بیشتر است

کاربران iOS دو و نیم برابر اندرویدی ها از خریدهای درون برنامه ای استفاده می کنند.

بخش دانش تبیان

آی او اس

حسابدارها علاقه زیادی به اعداد و ارقام دارند و این علاقه در میان توسعه دهندگانی که قصد دارند خرید های درون برنامه ای اپلیکیشن های خود را افزایش دهند نیز یافت می شود. آن دسته از توسعه دهندگانی که تمایل به درآمدزایی بیشتر از خریدهای درون برنامه ای دارند از این پس باید کاربران پلتفرم iOS را هدف قرار دهند زیرا نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که میزان خریدهای درون برنامه ای توسط کاربران iOS در ماه دو و نیم برابر کاربران اندرویدی است. با تک شات همراه باشید.
 
مطابق با این مطالعه جدید، دلیل اصلی خریدهای درون برنامه ای بیشتر در میان کاربران iOS، حساسیت کمتر این کاربران به قیمت و تمایل بیشتر این افراد به صرف هزینه برای فناوری و اپلیکیشن های مختلف است. در صنعت طراحی اپلیکیشن ها بر کسی پوشیده نیست که توسعه دهندگان روی خریدهای درون برنامه ای به عنوان منبع درآمد اصلی خود حساب می کنند. بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن خود را با عباراتی همچون "رایگان دانلود کنید" یا "رایگان بازی کنید" تبلیغ می کنند، اما پس از دانلود این برنامه ها و رسیدن به مراحل پیشرفته تر، کاربران مجبور می شوند که به سراغ کیف پول خود بروند.
 
در این مطالعه که توسط شرکت AppsFlyer انجام شده، عادات خرج کردن پول توسط 100 میلیون کاربر بررسی شده است، کاربرانی که برای انجام خریدهای درون برنامه ای بیش از 300 میلیون دلار هزینه کرده اند. ApssFlyer دسته بندی هایی همچون جغرافیا، سیستم عامل و طبقه بندی اپلیکیشن را در مطالعه خود در نظر گرفته است.
 
در تمامی دسته بندی ها، کاربرانی که تمایل به خریدهای درون برنامه ای دارند به صورت میانگین در ماه برای هر اپلیکیشن 9.60 دلار هزینه می کنند، رقمی که 20 برابر هزینه 0.50 دلاری برای هر اپلیکیشن در میان کاربران عادی است. در میان تمامی نواحی جغرافیایی این مطالعه، کاربران آسیایی در ماه بیشترین هزینه را برای خریدهای درون برنامه ای یک اپلیکیشن اختصاص می دهند و در حالت کلی نیز کاربران آمریکای شمالی در صدر جدول قرار می گیرند.
 
با وجود اینکه کاربران آمریکای لاتین یک دوم سایر کشورها برای خریدهای درون برنامه ای هزینه می کنند، در میان این کاربران برخی مبالغ بسیار زیادی را به این قبیل خریدها اختصاص می دهند.


منبع: تک شات