تبیان، دستیار زندگی
روز یکشنبه، 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است. امسال هم طبق روال سنوات گذشته مردم در همایشی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کلامی با کاربران عزیزمان


روز یکشنبه، 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است. امسال هم طبق روال سنوات گذشته مردم در همایشی که هر ساله برپا می شود شرکت خواهند کرد. نیازی به دعوت مستقیم و یا غیر مستقیم مردم برای حضور در این راهپیمایی نمی بینم. اما نکاتی چند را صرفاً یادآوری می نمایم:

1- انقلاب اسلامی محصول خون هزاران هزار شهید گلگون کفنی است که برای برجا ماندن این درخت تناور، از ارزشمندترین سرمایه ی وجودی شان که جانشان بود گذشتند، اما نگذاشتند گزندی به این آب و خاک و این انقلاب شکوهمند برسد.

2- انقلاب عزیزمان با توجه به ماهیت منحصر به فردش، مورد دشمنی ها و تهدیدهای فراوانی قرار دارد.

3- اصول گرا و اصلاح طلب، مسلمان و اقلیت، شیعه و سنی، همه و همه هر چند در مسایلی دچار اختلاف نظر هستند؛ اما همه در حفظ و حراست و پاسداری از انقلاب کوچکترین تردیدی را ندارند.

4- اینک در مقطعی به سر می بریم که بیگانگان، ما را به جهت استفاده ی صلح آمیز از فن آوری هسته ای تحت فشار قرار داده اند و وقیحانه از ما می خواهند که فکر هسته ای شدن را از سر بیرون کنیم. چون تنها آنها هستند که صلاحیت استفاده از این فن آوری را دارند!!!!

با تمام این مقدمات باید بگویم: شرایط، شرایط خاصی است. زمان آن است که یک بار دیگر وحدت و همدلی مان را به رخ همه ی بدخواهان و دشمنانمان بکشیم و باز هم پاسخ شفاف و روشنی به همه ی جهانیان بدهیم و بگوئیم:

ایرانی، ایرانی است.غیور و سرفراز.

تردیدی ندارم که همه ی شما را در خیابان آزادی تهران خواهم دید. مطمئنم. مطمئن مطمئن.

علیرضا مهدوی

مدیر محتوایی