تبیان، دستیار زندگی
در دنیای ارتباطات امروز، روابط عمومی ها به عنوان یکی از بخش های اصلی، می بایست در تصمیم سازی های کلان سازمان، نقشی راهبردی و استراتژیک داشته باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی ها طراحان راه های ارتباطاتی هستند

در دنیای ارتباطات امروز، روابط عمومی ها به عنوان یکی از بخش های اصلی، می بایست در تصمیم سازی های کلان سازمان، نقشی راهبردی و استراتژیک داشته باشند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

محسن قائمی‌نسب

به گزارش روابط عمومی، محسن قائمی نسب، مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دیدار با علی شوقی   َبنام دبیر چهارمین کنفرانس حرفه ای  َگرایی در روابط عمومی، با بیان این مطلب افزود: مدیران و کارشناسان روابط عمومی می بایست به این نکته توجه ویژه داشته باشند که امروزه و با توجه به پیشرفت های صورت پذیرفته در دنیای تکنولوژی و همچنین بکارگیری ابزارهای مختلف در زمینه اطلاع رسانی و تولید محتوا، در کنار افزایش سطح سواد رسانه ای جامعه، نمی توان تنها به انجام وظایفی که در گذشته برعهده این نهاد بود اکتفا کرد چرا که در اینصورت شاهد بروز اتفاقات ناخوشایندی در روند فعالیت های سازمان خواهیم بود.
قائمی نسب ادامه داد: در شرایط فعلی روابط عمومی ها دیگر مانند پل ارتباطی در سازمان عمل نمی کنند بلکه  همانند طراحان راه های ارتباطی، تعیین کننده محل قرارگیری این پل و یا پیچ و خم های ارتباطی در این مسیر هستند و می بایستی با بکارگیری هر چه بهتر فناوری ها به منظور شناسایی نیاز مخاطبان و دستیابی به اهداف سازمان، گامی مهم و اساسی در راستای ارایه مشاوره به مدیران و نیز شرکت در تصمیم سازی های کلان سازمان خود بردارند.
در ابتدای این دیدار علی شوقی بنام، دبیر چهارمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی ضمن ارایه گزارشی در خصوص دوره های گذشته این کنفرانس، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات و محورهای این کنفرانس پرداخت و گفت: در چهارمین دوره از این کنفرانس تلاش برگزارکنندگان بر این موضوع استوار است که بتواند در انتهای برگزاری این دوره با ارایه نقشه راه برای پیاده سازی موضوعات مورد بحث در سازمان، به ارتقای علمی و عملی آن کمک نمایند.
چهارمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی شهریورماه سالجاری با محورهای حرفه ای گرایی در روابط عمومی، اصول و مبانی، حرفه ای گرایی در روابط عمومی، تکنیک های ارتباطات خلاق، حرفه ای گرایی در روابط عمومی، مدیریت تحلیل و پایش افکار عمومی، حرفه ای گرایی در روابط عمومی، مدیریت هویت برند و حرفه ای گرایی در روابط عمومی، تشریفات نوین برگزار خواهد شد.
علاقمندان به این کنفرانس می توانند با مراجعه به سایت i-pr.ir و یا تماس با شماره تلفن 88807453، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.