تبیان، دستیار زندگی
تیم پرسپولیس روز گذشته برای برپایی اردوی 10 روزه عازم اوکراین شد تا ضمن پیگیری تمرینات خود چند بازی تدارکاتی نیز در این کشور اروپایی انجام دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ادامه بلاتکلیفی دستیار ایرانی برانکو

تیم پرسپولیس روز گذشته برای برپایی اردوی‌10‌روزه‌ عازم اوکراین شد تا ضمن پیگیری تمرینات خود چند بازی تدارکاتی نیز در این کشور اروپایی انجام دهد.

بخش ورزشی تبیان
 باقری

در این سفر، پرسپولیسی‌ها چند غایب هم داشتند از جمله کریم باقری مربی سرخ‌پوشان که به خاطر مشخص نشدن وضعیت قراردادش با باشگاه، پرسپولیس را در سفر به اوکراین همراهی نکرد. کریم باقری با وجود این‌که حدود 2 هفته است تمرینات سرخ‌پوشان شروع شده در تمرین پرسپولیس حضور ندارد و دلیل غیبتش هم نه به خاطر اختلاف با برانکو ایوانکوویچ و عدم تمایل این مربی کروات به ادامه همکاری با کریم، بلکه به خاطر مسائل مالی است! 
کریم باقری که چند سالی است با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کند و در کادرفنی فصل گذشته هم حضور داشت، ظاهرا شرط تمدید قراردادش را تسویه‌حساب طلب‌های فصل‌های گذشته تعیین کرده است. کریم باقری از جمله افرادی است که حساب و کتابش دقیق است، چه زمانی که بازیکن بود و چه حالا که مربی است، سر مسائل مالی حساس است و وسواس عجیبی به خرج می‌دهد.
 دستیار ایرانی برانکو زمانی‌که به عنوان مربی به کادرفنی پرسپولیس اضافه شد، گویا مدیریت سابق برای او مبلغ بالایی دستمزد در نظر گرفت، مبلغی که حالا دردسرساز شده و کریم باقری با استناد به همان قرارداد‌400 میلیون از فصل‌های گذشته طلب دارد و پیش شرط مذاکرات برای تمدید قراردادش را پرداخت آن قرار داده است. این در‌حالی است که شنیده می‌شود مسئولان باشگاه به خاطر مسئولیت کم باقری در تمرینات و آماده‌سازی تیم در‌صدد کم کردن دستمزد او هستند، به طوری که تصمیم دارند نصف دستمزد فصل گذشته را برای مربی‌شان تعیین کنند.
 دستیار برانکو هم از این موضوع آگاه شده و بر تسویه‌حساب تاکید دارد تا ابتدا‌400 میلیون طلبش را زنده کند و سپس با دست پر پای میز مذاکره بنشیند. البته این احتمال نیز وجود دارد که باقری پس از تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس با توجه به کاهش‌50 درصدی دستمزدش تمایلی به تمدید قرارداد نداشته باشد و عطای کار با سرخ‌پوشان را به لقایش ببخشد. وضعیت کریم باقری و پرسپولیس در شرایطی هنوز مشخص نیست که مصطفی قنبرپور دیگر دستیار ایرانی برانکو نیز از جمع کادر فنی جدا شد و پست دیگری در باشگاه گرفت و اگر قرار باشد یکی دیگر از دستیاران ایرانی برانکو جدا شود، قطعا صدای اعتراض پیشکسوتان و هواداران درمی‌آید!
 کریم باقری در واکنش به مشخص نشدن وضعیتش با باشگاه پرسپولیس و غیبتش در اردوی اوکراین می‌گوید: «‌‌به‌هر حال اگر قرار بود مرا همراه تیم به اوکراین ببرند تا چند روز پیش قراردادم را امضا کرده بودند. شاید آن‌ها در رودربایستی با من گیر کرده‌اند که این‌طور صحبت می‌کنند. به‌هر حال تا الان که خبری از باشگاه نشده‌ و تیم هم راهی اوکراین شد.»
مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به‌ این مسئله که شاید مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند هفته دیگر با او قرارداد ببندند و بعد از آن‌‌ راهی اوکراین شود، یادآور شد: «هفته دیگر که تیم از اوکراین بر می‌گردد! ضمن این‌که من تا شنبه ایران هستم و بعد از آن به مسافرت خواهم رفت.»‌‌




منبع : خراسان