تبیان، دستیار زندگی
کسی مهدی صباغ‌زاده: فیلم‌هایی مثل "خانه خلوت" دیگر جایگاهی در اكران ندارد مهدی صباغ زاده گفت: شرایط و موقعیت اقتصادی ممكن است فیلم‌ساز را به‌سمت فیلم‌های خاص هدایت كند. مهدی صباغ‌زاده در جلسه نقد و بررسی فیلم "رانند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست مطبوعاتی راننده تاکسی


مهدی صباغ‌زاده: فیلم‌هایی مثل "خانه خلوت" دیگر جایگاهی در اكران ندارد

مهدی صباغ زاده گفت: شرایط و موقعیت اقتصادی ممكن است فیلم‌ساز را به‌سمت فیلم‌های خاص هدایت كند.

مهدی صباغ‌زاده در جلسه نقد و بررسی فیلم "راننده تاكسی" با بیان اینكه فیلم‌هایی مثل "خانه خلوت" دیگر جایگاه آنچنانی در اكران نخواهند داشت، اظهار داشت: دیگر نباید توقع ساخت چنین فیلمی را داشت؛ راننده تاكسی برای سینمای بدنه ساخته شده و تلاش شده با مخاطب عام ارتباط برقرار كند.

حبیب اسماعیلی بازیگر و تهیه‌كننده فیلم هم با بیان اینكه تهیه كننده بودنم باعث نمی‌شود در فیلم بازی نكنم، گفت: علاقه و عشق من از ابتدا در سینما بازیگری بوده و در بسیاری از فیلم‌هایی هم كه تهیه كردم بازی نكردم، البته فكر نمی‌كنم اشكالی داشته باشد كه تهیه‌كننده باشی و بازی هم بكنی.

وی افزود: اگر نقش مناسب باشد و كارگردان هم پیشنهاد دهد اگر برایم مناسب بود بازی می‌كنم وگرنه فقط تهیه‌كننده كار خواهم بود.

ستاره اسكندری بازیگر فیلم نیز با بیان اینكه علاقمند بودم خودم را در این نقش محك بزنم گفت: دوست داشتم با آقای صباغ‌زاده كار كنم و این نقش هم وجهی بود كه تا به‌حال كار نكرده بودم و برایم جذاب بود و تجارب زیادی را به‌همراه داشت.

هیلدا رنجبران، دیگر بازیگر فیلم نیز نقشش را دارای فراز و فرود‌های زیادی عنوان كرد و اظهار داشت: شخصیت جنیفر چند رو داشت و به‌خاطر همین برایم جذاب بود، ضمن آنكه صباغ زاده هم اعتماد كرده و این نقش را به‌من داد.

مهدی صباغ زاده، درباره‌ی حضور این فیلم در بخش میهمان جشنواره توضیح داد: از نوع نگاه جشنواره‌یی شناخت داشتم و قصد نداشتم فیلم را به جشنواره ارایه دهم، اما دوستان عقلامند بودند فیلم دیده شود و در بخش میهمان قرار دادند. من هم مخالفتی نكردم.

منبع : ایسنا