تبیان، دستیار زندگی
سایت سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت تقارن پرمعنایی كه با سالگرد دو «پیروزی خون بر شمشیر» در نهضت حسینی و نهضت خمینی اتفاق افتاده است، از عموم مردم آگاه ایران ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعوت سازمان تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن


منبع : سایت سازمان تبلیغات اسلامی

سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت تقارن پرمعنایی كه با سالگرد دو «پیروزی خون بر شمشیر» در نهضت حسینی و نهضت خمینی اتفاق افتاده است، از عموم مردم آگاه ایران برای شركت پرشور در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی دعوت به عمل آورد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است :

والفجر و لیال عشر... سوگند همیشه‌برجا و ازلی خداوند است كه نوید‌بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت‌هاست. دهه فجر میقات ده‌روزه یاران امام راحل است كه پیش پای آمدنش فرشی از مهر گستردند و حضور عشق را در فضای ایران متجلی ساختند.

ملت بزرگوار ما با انقلابی كه آفرید یكی از بزرگ‌ترین و طلایی‌ترین اوراق دفتر تاریخ را به نام خویش رقم زد. برگی كه سرفصل زرین‌اش ندای بزرگ حق‌طلبی و عدالت‌خواهی برای تمامی بشریت بود.

ملت ما، این روزها در تقارن با ایام سالگرد قیام خونبار حسینی، بیست ‌و هشتمین سالگشت انقلاب عظیم خود را در حالی گرامی ‌می‌دارد كه همواره به مدد ایمان محكم و بلند خویش از كوران حوادث سخت و نفس‌گیر، سرافراز و سربلند بیرون آمده است. او اكنون در مقطع بزرگی از تاریخ حیات خود كه جهان پرستم امروز هر‌لحظه مانعی تازه بر سر راه توسعه و نیل او بر بلندای قله‌های رفیع ترقی و پیشرفت و سربلندی می‌تراشد، نستوه و استوار تنها بر تحقق آرمان‌های بزرگ و مقدس خویش چشم دوخته‌ است.

در این تقارن پرمعنا كه سالگرد دو «پیروزی خون بر شمشیر» در نهضت حسینی و نهضت خمینی با یكدیگر مقارن گشته است، بستری مناسب برای مبلغان دینی و روحانیون معزز فراهم است تا با تشریح اهداف والای این دو نهضت و دستاوردهای آنها، بر لزوم هوشیاری ملت در برابر توطئه‌های دشمن تأكید ورزند. همچنین بر هئیات مذهبی در این ایام عزیز، فرض است تا ضمن حفظ سنت عزاداری بر سیدالشهدا علیه‌السلام، نسبت به دسیسه‌های دشمنان اسلام و خواب‌هایی كه برای نابودی رسم فرهنگ‌ساز و شورآفرین عزاداری بر حسین علیه‌السلام دیده‌اند، آگاه بوده و هوشیارانه عمل كنند.

سازمان تبلیغات اسلامی از ملت آگاه و هوشیار و مومن ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا یك‌بار دیگر همچون همیشه با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در صحنه‌های راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی در روز 22بهمن، مشت‌های محكم و گره‌خورده خود را بر دهان استكبار جهانی به سركردگی آمریكای جهانخوار و رژیم غاصب اسرائیل بكوبند و حماسه‌ای دیگر را رقم زنند.

روابط عمومی موسسه تبیان