تبیان، دستیار زندگی
تنیس تهران مسابقات ستارگان تنیس را در تهران برگزار كرد كه این مسابقات باعث آشتی علاقه مندان با تنیس  گردید .  در مجموع حدود 50 هزار نفر به تماشای این مسابقات آمدند كه در تاریخ این رشته در ایران بی نظیر بود. پای صحب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفت و گو با جمشیدی

هیات تنیس تهران مسابقات ستارگان تنیس را در تهران برگزار كرد كه این مسابقات باعث آشتی علاقه مندان با تنیس  گردید .  در مجموع حدود 50 هزار نفر به تماشای این مسابقات آمدند كه در تاریخ این رشته در ایران بی نظیر بود. پای صحبت های محمد جمشیدی مدیریت مجموعه ورزشی شهید كشوری و رئیس هیات تنیس استان تهران كه از مدیران پركار و خستگی ناپذیر در ورزش است می نشینیم و از او درباره بازسازی مجموعه ورزشی شهید كشوری و برنامه های ورزشی برای نسل جوان به ویژه دانش آموزان در فصل گرم تابستان سئوال می كنیم.

س: لطفاً خودتان را معرفی كنید:

ج: محمد جمشیدی هستم ، رئیس هیئت تنیس تهران و مدیر مجموعه ورزشی شهید كشوری .

س : لطفاً در مورد فعالیتهای مجموعه ورزشی شهید كشوری بگویید؟

ج : مجموعه ورزشی شهید كشوری با تقسیم بندی روزهای فرد و زوج هفته برای بانوان و آقایان در رشته های فوتبال ، والیبال ، بسكتبال ، شنا ، تنیس ، تنیس روی میز ، بدمینتون ، دو و میدانی ، آمادگی جسمانی ، اسكیت ورزشهای رزمی و كشتی مخصوص آقایان فعالیت مستمر دارد.

كه این فعالیتها در فصل تابستان چند برابر می شود ما برای پر كردن اوقات فراغت هفت تا هشت هزار دانش آموز در رشته هایی كه نام برده شد برنامه جامعی داریم، همه این دانش آموزان زیر نظر مربیان رشته های مذكور آموزش و تعلیم می بینند. در بعد ورزشی ، این مجموعه در سالهای گذشته فعالیتهای خوبی داشته و با تلاش پرسنل مجموعه به خصوص معاونت ورزشی كه برنامه ریزی جامعی در رشته های مختلف ورزشی داشته رضایت مسئولین و خانواده ها را فراهم آورده است.

س: آقای جمشیدی در مورد ساخت و ساز و بازسازی در این مجموعه توضیح دهید؟

ج: در بخش عمرانی می توان به بازسازی استخر سرپوشیده این مجموعه و احداث هفت زمین جدید تنیس برای بهره برداری بانوان و آقایان و همچنین بازسازی سونا اشاره كرد و اما بزرگترین اقدام سازندگی در این مجموعه به بازسازی و نصب چمن مصنوعی استاندارد كه مورد تأیید فیفا است، اختصاص دارد.

این زمین به همت مجموعه و حمایتهای مدیر عامل محترم شركت ، تجهیز و نگهداری می شود و تأسیسات ورزشی با هزینه ای بالا در حال بازسازی است كه امیدوارم در آینده ای نزدیك شاهد اتمام مراحل كار و افتتاح افتخارآمیز زمین چمن مصنوعی در این مجموعه باشیم.

س: با توجه به اینكه شما رئیس هیات تنیس تهران هم هستید در مورد فعالیتهای این هیات

توضیح مختصری بدهید؟ج: سال 82 سال شلوغ و پركاری برای هیات تنیس تهران است ، ابتدا اولین دوره مسابقات تنیس ستارگان جهان برگزار شد كه موجب شكوفایی مجدد و آشتی دوباره تماشاگران با تنیس كشور شد، این آغاز راهی بود كه هیات تهران با برگزاری این مسابقات برای رقابت های آینده كه شامل برنامه های ذیل خواهد بود را آماده نمود.

1- كلاس توجیهی مربیان 2- توجیه داوران 3- برگزاری مسابقات تنیس آزاد آجودانی 4- برگزاری مسابقات تنیس آزاد جام مرحوم مجید پزنده 5- تدارك و برگزاری مسابقات تنیس ستارگان جهان 6- برگزاری مسابقات بین المللی چلنجر(challenger  ) .

س: آقای جمشیدی محل كار هیات تنیس تهران كجاست؟

ج: محل كار هیات تنیس با محل كار مدیریت مجموعه ورزشی شهید كشوری در یك جا قرار دارد، یعنی تمامی جلسات، هماهنگی ها و هدایت های هیات تنیس از همین دفتر صورت می گیرد البته ما دفتری هم در مجموعه تنیس استقلال داریم كه متعلق به دبیرخانه هیات است و دبیر هیات در آن دفتر مستقر است.