تبیان، دستیار زندگی
مردم افغانستان با حضور در خیابان های شهر کابل، پایتخت افغانستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل

مردم افغانستان با حضور در خیابان های شهر کابل، پایتخت افغانستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل

بخش سیاست تبیان

هزاران نفر از شیعیان و اهل سنت افغانستان روز گذشته (جمعه) با حضور در خیابان های شهر کابل، پایتخت افغانستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
این راهپیمایی به دعوت شورای اخوت اسلامی کابل و با حضور مسولین، کادرها و هزاران نفر از اعضا و هواداران مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان، در منطقه سرک 40 متری میدان هوایی کابل برگزار شد.
راهپیمایان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر حامیان اسرائیل»، خواهان حمایت جدی از قیام مردم فلسطین و آزادی قدس شریف شدند.
راهپیمایان در پایان با حضور در هتل بزرگ سلطان شهر در همایش بزرگ روز قدس که از سوی شورای اخوت برگزار شده بود، شرکت کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدعیسی حسینی مزاری، رئیس مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان و ده ها نفر از مسولین ارشد این تشکیلات در کابل از جمله شخصیت های شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس بودند.

برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در کابل