تبیان، دستیار زندگی
رحمانی فضلی مرداد سال 1392 به عنوان گزینه دولت یازدهم برای تصدی وزارتخانه کشور به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و با کسب اکثریت آرا به عنوان وزیر کشور مشغول به فعالیت شد . . .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس جدید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

رحمانی فضلی مرداد سال 1392 به عنوان گزینه دولت یازدهم برای تصدی وزارتخانه کشور به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و با کسب اکثریت آرا به عنوان وزیر کشور مشغول به فعالیت شد . . .

بخش سیاست تبیان

اقتصاد مقاومتی , جهانگیریر , وزیر کشور , دولت روحانی , تدبیر و امید , مجلس شورای اسلامی , اسلام , آخ

به گزارش تبیان به نقل خبرگزاری ایرنا ، دیار کریمان در بیست و هفتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید شاهد یک رخداد بسیار ارزشمند و شایسته در تاریخ خود بود که بی شک در سرلوحه تمدن این سرزمین به یاد می ماند و آیندگان قضاوت خواهند کرد که با انتخاب استان کرمان به عنوان سومین استان اقتصاد مقاومتی کشور، گام های بلندی در مسیر توسعه این استان برداشته شده است.
معاون اول رئیس جمهوری که فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور را به عهده دارد، عبدالرضا رحمانی فضلی را به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منصوب کرد و در این راستا اختیارات ستاد اقتصاد مقاومتی استان های کرمان، آذربایجان شرقی و لرستان به وزیر کشور تفویض شده است.
وزیر کشور نیز به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی هر سه هفته یکبار به استان های اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی، لرستان و کرمان سفر می کند که در همین راستا این مقام مسئول روز شنبه به کرمان سفر خواهد کرد.
حضور در جلسه شورای اداری، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، نشست با فعالان اقتصادی استان و شرکت در گفتگوی ویژه خبری از اهم برنامه های سفر دو روزه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به استان کرمان خواهد بود.
عبدالرضا رحمانی فضلی متولد 1338 در شیروان و دارای دکترای جغرافیا گرایش برنامه ریزی و کارشناس ارشد جغرافیای سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس است.
رحمانی فضلی رئیس دیوان محاسبات کشور، نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی، قائم مقام شورای عالی امنیت ملی و معاون اجتماعی، فرهنگی رسانه ای در دوره علی لاریجانی بوده است.
قائم مقام سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، معاون برنامه ریزی سازمان صدا و سیما، معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیما، معاون سیاسی سازمان صدا و سیما، نماینده سازمان صدا و سیما در شورای عالی انقلاب فرهنگی، نماینده سازمان صدا و سیما در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا، نماینده صدا و سیما در شورای هماهنگی پروژه شهرهای سالم، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، رئیس حوزه خبر اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه ABU، رئیس دوره نهم ستاد انتخابات ریاست جمهوری سازمان صدا و سیما، رئیس اجلاس وزاری کشور و عضو سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) وزارت کشور، عضو کمیته شورای اطلاع رسانی دولت، قائم مقام و معاون فرهنگی رسانه ای و اجتماعی شورای عالی امنیت ملی، معاون فرهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مهمترین سوابق اجرایی عبدالرضا رحمانی فضلی است.
رحمانی فضلی مرداد سال 1392 به عنوان گزینه دولت یازدهم برای تصدی وزارتخانه کشور به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و با کسب اکثریت آرا (اخذ شده 284رای/ موافق: 256رای؛ مخالف: 19 رأی؛؛ ممتنع: 9 رأی) از مجلس رای اعتماد گرفت و به عنوان وزیر کشور مشغول به فعالیت شد.


منبع : خبرگزاری ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .