تبیان، دستیار زندگی
فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ در حال انتخاب قطعات آلبوم جدیدش است و قصد دارد به زودی کنسرت های تهران و شهرستان هایش را برگزار کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آسرایی : مرداد روی صحنه می روم

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ در حال انتخاب قطعات آلبوم جدیدش است و قصد دارد به زودی کنسرت های تهران و شهرستان هایش را برگزار کند.

آسرایی

آسرایی با اعلام این خبر، گفت: در کنسرت مردادماه ام در سالن میلاد نمایشگاه، مجموعه ای از همه آلبوم هایی که تا به حال منتشر کرده ام اجرا می کنم. البته قاعدتا تعداد بیشتری از این آهنگ ها از آخرین آلبومم خواهند بود.

وی درباره تفاوت این اجرا نیز توضیح داد: در حال ایده پردازی هستیم برای اینکه بتوانیم کار متفاوتی در این کنسرت نسبت به قبل داشته باشیم تا برای کسانی که همیشه به کنسرت هایم می آیند خدای نکرده یکنواخت نباشد.

آسرایی خاطرنشان کرد: تا مردادماه فرصت زیاد داریم و در حال برنامه ریزی برای پرفرمنس و اجرای بصری تازه ای هم هستیم که امیدوارم نتیجه مطلوبی داشته باشد. قرار است آهنگ هایی را انتخاب کنیم که با کنسرت های قبلی تفاوت داشته باشد و بنا بر آن به برنامه ریزی اجرا هم خواهیم پرداخت.

این خواننده همچنین از کنسرت هایش در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: تا انتهای امسال کنسرت هایی در تهران و شهرستان ها خواهم داشت و برنامه اجراها را ادامه می دهم.

فریدون آسرایی: نمی خواهم کنسرت هایم یکنواخت باشد

او درخظوص آلبوم جدیدش هم اظهار کرد: بسیاری از آهنگ های آلبوم جدیدم را انتخاب کرده ام منتها این آهنگ ها باید تنظیم شوند. البته درباره زمان آماده شدن آلبوم پیش بینی خاصی نمی توانم داشته باشم و واقعا مشخص نیست در چه تاریخی این آلبوم به طور کامل آماده باشد اما نهایت تلاش را انجام می دهیم تا بتوانیم زودتر این آلبوم را آماده کنیم.


دیباچه