تبیان، دستیار زندگی
ه به کاپیتان سابق انگلیس بکام در فیلم رمبو! اگر دیوید بکام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و بازیکن رئال مادرید را در این هیبت دیدید زیاد تعجب نکنید! البته این عکس حاصل تلاش همکاران گرافیست تبیان است اما چه بسا بکام بزود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهاد استالونه به کاپیتان سابق انگلیس

بکام در فیلم رمبو!


اگر دیوید بکام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و بازیکن رئال مادرید را در این هیبت دیدید زیاد تعجب نکنید!

البته این عکس حاصل تلاش همکاران گرافیست تبیان است اما چه بسا بکام بزودی وارد دنیای سینما شود.

یکی از همبازی های سابق پله، بابی مور، پل فان هیمست و مایکل کین، کسی نیست جز سیلوستر استالونه که اکنون هوادار تیم اورتون انگلیس شده است.

هنرپیشه محبوب هالیوود که با انداختن شال گردن اورتون، این تیم را در ورزشگاه گودیسون پارک، مقابل ردینگ تشویق می کرد، مورد تشویق پرهیجان تماشاگران قرار گرفت.

البته استالونه که در فیلم فرار به سوی پیروزی، دروازه بان تیم زندانی ها بود و در کنار ستاره هایی مثل اوسوالدو آردیلس که مایک سامربی بازی می کرد، از تماشای بازی به هیجان آمده بود و گفت: « من هرگز بازی فوتبال را در این سطح ندیده بودم، اورتون یک تیم افسانه ای است. من در آمریکا مسابقاتی در سطح پایین را از تلویزیون تماشا می کردم ولی اینکه در ورزشگاه بودم و بازی را از نزدیک می دیدم، وضعیت را کاملاً متفاوت کرده بود. من قبل از پایان بازی برای استقبال از بازیکنان و مربی اورتون به رختکن رفتم. آنها با جنگندگی، گل خورده را جبران کردند، بویژه که گل ردینگ در شرایط مشکوکی بدست آمده بود.»

البته حضور راکی در بندر لیورپول اتفاقی نبود زیرا او از دوستان رابرت ارل، یکی از سهامداران بزرگ اورتون و صاحب رستوران های زنجیره ای «پلانت هالیوود» است و بعنوان میهمان او به انگلیس رفته بود.

خیلی از افراد بدبین معتقد بودند که این کار استالونه یک حرکت تبلیغاتی بوده و او بعد از مدتی حتی نام اورتون را هم از یاد خواهد برد. اما در میان شگفتی، راکی چند روز بعد که برای اولین نمایش فیلم جدیدش به پاریس رفته بود شال اورتون را به گردن انداخته بود و حتی در مورد فوتبال هم اظهار نظر کرد و گفت: به نظر من رفتن دیوید بکام به آمریکا موضوع جالبی است. شاید من در فیلم بعدی رمبو از او استفاده کنم.

در این بین مارک لارنسون مدافع اسبق لیورپول، تیم رقیب اورتون، که هم اکنون در مطبوعات مطالب انتقادی و طنز ورزشی می نویسد، حضور استالونه را با سفر دهه 1980 محمدعلی کلی به آنفیلد مقایسه کرد.

او همچنین در ستون مخصوص خود در روزنامه لیورپول دیلی پست نوشت: ما بکام را برای آمریکایی ها فرستادیم و آنها استالونه فریبکار را!

اما پیشنهاد استالونه به دیوید بکام برای حضور در فیلم سینمایی نخستین پیشنهاد به این ستاره ی کنونی فوتبال و آینده ی هالیوود نیست!

بکام که پیش از این بارها در تیزرهای تبلیغاتی برای شرکت های مختلف تجاری همچون آدیداس ، پپسی ، ژیلت ، کاسترول و ... مقابل دوربین های حرفه ای قرار گرفته و در استودیو های سینمایی حضور داشته ، دو هفته پیش در دیزنی لند (شهر بازی دیزنی) مادرید سوار بر اسب شد و با لباس شوالیه سلطنتی ، نقش شاه فلیپ را در داستان زیبای خفته برای والت دیزنی اجرا کرد!

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس که همه اذعان دارند با استعداد هالیوودی او و همسرش ، این دو باید از مدتها پیش لوس آنجلس را برای زندگی انتخاب می کردند ، پس از حضور در نقش پادشاه فیلیپ گفت : زمانی که بچه بودم عاشق بیشتر شخصیت های والت دیزنی بودم و اکنون پسرانم عاشق شخصیت های این کمپانی اند! والت دیزنی در زندگی کودکان نقش مهمی دارد و من نیز از اینکه افتخار حضور در این پروژه را بدست آورده ام ، بسیار خوشحالم!

بکام همچنین با اعتراف به اینکه یک کودک بزرگ است ، گفت: من عاشق رفتن به شهر بازی دیزنی هستم!

البته عکاسی که از بکام در پروژه ی دیزنی عکس می گرفت ( آنی لیبوتیس عکاس مشهور و 56 ساله ) تاکید کرد بکام یک هنرپیشه جدی است و از همکاری با او راضی بوده است !

این عکس بکام قرار است همزمان با افتتاح شهر بازی دیزنی در مادرید در قطعی بزرگ در این مرکز تفریحی نصب شود.

شوت بكام به مغزهای آمریکایی !