تبیان، دستیار زندگی
شب قدر و دست هایی رو به آسمان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شب قدر و دست هایی رو به آسمان

شب قدر

دستهایت را بالا می بری و می خوانیش با هزار اسم اعظم، در هر بار که صدای الغوث الغوث بالا می گیرد، پناه می بری به ذات پاکش و به رحمت واسعه اش امید داری تا ببخشاید گناهان گذشته ات و بزدادید اعمال ناشایستت را.
می خوانیش به همه اسما متبرکه، قسمش می دهی به اسما مقدسه چهارده معصوم و قرآن این مصحف اعظم را بر سر می گیری تا سپرت شود و در پناهش بخشیده شوی!
تمام تنت همه سلول های بدنت فریادش می کند، یا عفو یا کریم را که بر زبان می رانی در دانه دانه تسبیح که از میان بندهای انگشتت عبور می کند یا الله یا الله می خوانی، صیقل می خورد سلول های قلبت و تطهیر می شود و روح و روانت.
می خوانیش برای بی کسی ات، برای ضعف جسمت، برای مریضی ات، برای عافیت و سلامتیت، برای هر کس که دوستش داری می خوانیش و دعا می کنی، نفسهایت به شماره می افتد و از آن بی انتهای یکتا همه خوبی ها را طلب می کنی تازه در می یابی همچون کودکی که به دامن مادر پناه برده در جوار رحمتش آرام گرفته ایی.
می گویند امشب از هزار شب والاتر است و سرنوشت همه انسان ها رقم می خورد و تقدیر و روزیشان مقدر می شود و به امضای امام زمان (عج) می رسد، یعنی آقای مان نامه اعمال مان را می بیند و با دستان مبارکش آن را ممهور می کند.
کاش بهترین تقدیرها برایمان رقم بخورد، خوب هایمان بیش از بدی هایمان شود و عافیت و سلامتی بر تن بیماران مان، خوشی و خوشبختی برای جوانان مان، صلح و آرامش برای سرزمین مان، رزق و روزی حلال برای خانواده های مان و عاقبت بخیری برای همه به امضا برسد.
کاش در میان این همه خواسته کوچک و بزرگ، دعای ظهور آقای مان هم به اجابت برسد و امسال آخرین سال فراغ باشد و چشم همه به جمال نورانیش روشن شود.
کاش در این شب قدر عظیم، در لحظه لحظه استجابت دعا، در این شب سرنوشت ساز رقم خوردن تقدیر، بهترین ها برای همه رقم بخورد و سرنوشتی زیبا و تقدیری بسیار نیکو برای مان مهر شود.
پس بخوانیم یا عفو یا کریم، یا ارحم الراحمین، یا ستار الذنوب، یا کریم، یا رحیم، رحم کن بر ما به ضعف جسمان، ببخشای بر ما به رحمت واسعه ات و کرم کن به رحمت بی انتهایت ای والاتر از همه و ای بخشنده تر از همه.
در این شب عزیز همدیگر را از دعای خیر بهره مند کنیم تا رحمت واسعه الهی بر همه ما نازل شود و در جوار رحمت بی انتهای ربوبیش زنگارهای گناه از روح و روان و جسممان زدوده شود.
التماس دعا
7177/9002


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .