تبیان، دستیار زندگی
صداپیشگان ˝کلاه قرمزی˝ در ˝شکرستان˝
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صداپیشگان ˝کلاه قرمزی˝ در ˝شکرستان˝

title

فرحانی تهیه‌کننده پیشین برنامه ˝خندوانه˝، به تازگی تهیه‌کنندگی یک برنامه تلویزیونی دیگر را بر عهده گرفته که در آن قرار است شخصیت‌های انیمیشن ˝شکرستان˝ به شکل عروسک‌های ماپتی حضور داشته باشند.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از سوره سینما، جواد فرحانی تهیه‌کننده دو سری ابتدایی برنامه "خندوانه"، این‌روزها در تدارک ساخت یک مجموعه تلویزیونی جدید است که در ساخت آن از عوامل برنامه‌های آشنا و موفق تلویزیون بهره گرفته است.

کارگردانی این مجموعه را فواد صفاریان‌پور بر عهده دارد که پیش از این با حضور در اتاق فکر سری اول "خندوانه"، سابقه همکاری با فرحانی را داشته است.

سجاد افشاریان نیز که نویسنده این مجموعه تازه است، شهرت خود را مدیون حضور در استندآپ کمدی‌های سری دوم "خندوانه" در کنار نویسندگی و همکاری قبلی‌اش با این تهیه‌کننده است.

مجموعه تلویزیونی که فرحانی قصد دارد آن را روی آنتن ببرد با همکاری مرکز صبا ساخته می‌شود و در تولید آن قرار است صدا پیشگان و عروسک‌گردانان "کلاه قرمزی" این‌بار به شخصیت‌های عروسکی مجموعه "شکرستان" جان بدهند.

با توجه به مجموعه این اتفاقات و با در نظر گرفتن این‌که عروسک‌های ماپتی هروقت در تلویزیون همراه با هنرمندان شاخص و کار گروهی منسجم ارائه شده‌، موفق بوده‌اند؛ باید گفت فرحانی از همه نظر از گروه و اتفاقاتی برای ساخت برنامه تازه‌اش استفاده کرده که قبلا امتحان خود را در جذب مخاطب پس داده‌ است.




این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .