تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به نیت شفای عاجل بیماران و اجابت دعای حاجتمندان در شب های قدر، طرح «نیت کن و یا علی بگو» را راه اندازی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیت کن و یا علی بگو!

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به نیت شفای عاجل بیماران و اجابت دعای حاجتمندان در شب های قدر، طرح  «نیت کن و یا علی بگو» را راه اندازی کرد.

یا علی

همه ساله لیالی پرمنزلت قدر فرصت مغتنمی برای نیایش و دعا به درگاه الهی بوده و چنانچه در آموزه های دینی ما به كرات عنوان شده است، دعایی كه در حق دیگری باشد و نیایشی كه به صورت گروهی صورت پذیرد، به اجابت خداوند نزدیك تر است.
از همین رو، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان كه رمضان امسال، حضور پررنگی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم داشته است، تصمیم به اجرای طرح "نیت كن و یا علی بگو" و یك فراخوان عمومی از كاربران و مخاطبان تبیان و بازدیدكنندگان نمایشگاه قرآن به نیت شفای عاجل بیماران و اجابت دعای حاجتمندان در این شب های عزیز گرفته است.
شما می توانید با نیت عنوان شده در بالا، ضمن دعا به درگاه باری تعالی، عبارت "یا علی" را به شماره سامانه پیامكی 30004130 ارسال نموده و در موج نیات و دعاهای پاك این طرح شریك شوید.
گفتنی است پس از لیالی قدر، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به قید قرعه به پنج نفر از شركت كنندگان این طرح به رسم یادبود 5 بسته قلم قرآنی اهدا خواهد كرد.