تبیان، دستیار زندگی
کیانوش رستمی، قهرمان المپیک و جهان و پرمدال ترین ورزشکار وزنه برداری ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش های مختلف آن بازدید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور پرمدال ترین ورزشکار وزنه برداری ایران در نمایشگاه قرآن

"کیانوش رستمی"، قهرمان المپیک و جهان و پرمدال ترین ورزشکار وزنه برداری ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

حضور کیانوش رستمی در نمایشگاه قرآن

"کیانوش رستمی"، پرمدال ترین ورزشکار وزنه برداری ایران که به عنوان میهمان غرفه وزارت ورزش و جوانان در نمایشگاه قرآن حضور یافته بود، در گفت و گو با ستاد خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گفت: ورزشکاران ما همواره در مسابقات و تمرینات خود متوسل به ائمه اطهار می شوند و کلام های قرآنی را به زبان می آوردند.

رستمی ادامه داد: در انجام حرکات سخت نام خداوند و ائمه اطهار را به زبان می آورم، در تمامی شرایط این اتفاق کمک کننده من بوده و یکی از راه های پیشرفتم نیز انجام همین اقدامات است.

این قهرمان المپیک و جهان در پایان گفت: از زمانی که قرآن را فراگرفته ام ؛از زمان کودکی تا به امروز اتفاقات زیبایی در زندگی ام افتاده و روز به روز درهای موفقیت بیشتری برایم باز شده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از 24 خرداد ماه تا 8 تیر ماه مصادف با 7 تا 22 ماه مبارک رمضان به مدت 16 روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت 18 الی 23:30 برگزار می شود.