تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، شب گذشته با حضور در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از غرفه تبیان بازدید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرعامل تبیان؛ مهمان غرفه

مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، شب گذشته با حضور در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از غرفه تبیان بازدید کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

حجت الاسلام آقامیری؛ مدیرعامل موسسه تبیان

به گزارش تبیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا آقامیری؛ مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، شب گذشته از بیست و چهارمین نمایشگاه بین لمللی قرآن کریم و غرفه موسسه تبیان بازدید کرد.

مدیرعامل موسسه در حاشیه این بازدید گفت: غرفه تبیان با توجه به آنچه که پیش بینی کرده بودیم، تا به اینجای کار خوب بوده و امیدواریم تا بهتر از این هم باشد.

حجت الاسلام آقامیری، نمایشگاه قرآن امسال را از سال گذشته بهتر توصیف کرد و گفت: با توجه به این که بیست و چهار سال از برگزاری نمایشگاه های قرآن در ماه مبارک رمضان، همچنان مورد استقبال مردم و علاقمندان به قرآن می باشد.

وی افزود: سرمایه گذاری بر روی قرآن و تلاش برای عرضه مفاهیم قرآن کریم باعث رشد و تعالی انسان ها خواهد شد و سعات هردو دنیا را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل موسسه تبیان با انتقاد از مسئولین برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: مسئولیت برگزاری نمایشگاه قران کریم که به عنوان بزرگترین سرمایه مسلمین می باشد، می بایست بر عهده کنسرسیومی متشکل از تمامی اهالی قرآن و نهاد ها و سازمان های دست اندر کار در زمینه قرآنی باشد، تا این معجزه الهی در جهان تلالو داشته باشد.

وی افزدود: استفاده ظرفیت های موسسات قرآنی خارج از کشور و حتی اهل سنت، موجب رونق نمایشگاه و همچنین آشنایی محققان داخلی با دستاوردهای محققان خارجی خواهد شد.

حجت الاسلام آقامیری، فعالیت های موسسه تبیان در زمینه قرائت، الحان، صوت، برگزاری دوره های مجازی حفظ، تفاسیر و ترجمه های گوناگون را نسبت به داشته های موسسات دگر بی نظیر و کامل تر دانست.

وی افزود: ارائه تمامی ظرفیت های قرآنی تولیدی موسسه تبیان در نمایشگاه قران نیازمند فضای بیشتر و مدت زمان بیشتری خواهد بود.

یاداور می شود که بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قران کریم در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 17 تا 24 پذیرای علاقمندان خواهد بود.