تبیان، دستیار زندگی
نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در حاشیه حضور در غرفه موسسه تبیان در نمایشگاه قرآن، حضور مردم در نمایشگاه را مکمل روزه داری خواند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لاله افتخاری: بازدید از نمایشگاه قران مکمل روزه داری است

نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در حاشیه حضور در غرفه موسسه تبیان در نمایشگاه قرآن، حضور مردم در نمایشگاه را مکمل روزه داری خواند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

لاله افتخاری مهمان غرفه تبیان در نمایشگاه قران

به گزارش تبیان، در نهمین روز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، غرفه موسسه تبیان میزبان لاله افتخاری؛ نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

خانم لاله افتخاری؛ نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه تبیان، با مسئولین غرفه به گفتگو پرداخت.

وی تغییر مکان نمایشگاه قرآن از باغ موزه دفاع مقدس به مصلی بزرگ امام خمینی (ره) را خوب دانسته و گفت: به نظر من استقبال از نمایشگاه قرآن امسال بسیار خوب می باشد.

نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عنوان داشت: فعالیت های موسسه تبیان قابل تقدیر بوده و هرچه قدر در زمینه تولید محتوای فرهنگی و قرآنی در کشور تلاش شود باز هم کم است.

وی افزود: دشمن در عرصه فرهنگی تلاش های بسیاری را به کار برده است تا فرهنگ جوانان ما را به انحراف بکشاند، پس ما نیز باید با ابزار های خود دشمن با آنها مقابله کنیم.

دست نوشته لاله افتخاری؛ نماینده پیشین مجلس برای موسسه تبیان

لاله افتخاری در خاتمه سخنان خود به دعوت مردم برای بازدید از نمایشگاه قران پرداخت و حضور در نمایشگاه قرآن را مکمل روزه داری عنوان کرد.

گفتنی است، در خاتمه این بازدید نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دست نوشته ای را به موسسه تبیان تقدیم کرد.