تبیان، دستیار زندگی
کتاب عقاید قرآنی به اصول عقاید براساس قرآن پرداخته است؛ این کتاب در چهار کتاب توحید، معاد، نبوت و امامت جمع آوری شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب "عقاید قرآنی" در نمایشگاه قرآن رونمایی شد

کتاب "عقاید قرآنی" به اصول عقاید براساس قرآن پرداخته است؛ این کتاب در چهار کتاب توحید، معاد، نبوت و امامت جمع آوری شده است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

رونمایی از کتاب عقاید قرآنی در نمایشگاه قرآن

به گزارش ستاد خبری بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در مراسم رونمایی از دوره چهار جلدی "عقاید قرآنی" که روز سه شنبه اول تیر ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین "محمدعلی خسروی"؛ مدیر کمیته موسسات و نهادها قرآنی نمایشگاه قرآن و "سید محسن میرباقری"؛ کارشناس دینی صداوسیما در سرای اهل قلم نمایشگاه قرآن برگزار شد، سید محسن میرباقری"؛ کارشناس دینی صداوسیما گفت: این کتب توضیحی برای جوانان به خصوص جوانان خارج از کشور است، به دلیل نیازی که به معارف دینی دارند.

وی افزود: این معارف در 32 درس شکل گرفته است که یک دوره عقاید قرآنی، یک دوره اخلاق قرآنی، یک دوره تاریخ و سیره اهل بیت(ع) بر محور قرآن و خود قرآن و حدیث است.

وی افزود: این دروس بر محور قرآن تنظیم شده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از 24 خرداد ماه تا 8 تیر ماه مصادف با 7 تا 22 ماه مبارک رمضان به مدت 16 روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت 18 الی 23:30 برگزار می شود.