تبیان، دستیار زندگی
قرآن کتاب هدایتگر و روشنگری است که خداوند آن را برای بشریت خلق کرده و در عصر حاضر قرآن کریم بزرگترین رسانه است که رسانه ای حق گو است و تمامی حقایق را بازگو می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین نوش آبادی: قرآن کریم بزرگترین رسانه در عصر حاضر است

قرآن کتاب هدایتگر و روشنگری است که خداوند آن را برای بشریت خلق کرده و در عصر حاضر قرآن کریم بزرگترین رسانه است که رسانه ای حق گو است و تمامی حقایق را بازگو می کند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نشست خبری حسین نوش آبادی در نمایشگاه قرآن

"حسین نوش آبادی"، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با ستاد خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با قدردانی از زحمات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن، گفت: از حجت الاسلام  و المسلمین "محمد رضا حشمتی"، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و از همه دست اندرکارانی که برای برگزاری نمایشگاه قرآنی به این عظمت و بزرگی تلاش کرده اند تشکر و قدردانی می کنم.

وی گفت: برای تمامی عوامل نمایشگاه قرآن به خاطر فراهم کردن زمینه ای برای انس مردم با قرآن در ماه مبارک رمضان، قدردانی می کنم . برگزاری نمایشگاه قرآن بزرگترین خدمت به فرهنگ کشور و توسعه قرآن و معارف قرآنی است.

نوش آبادی افزود:با توجه به اینکه ایران کشوری اسلامی و پایه و اساس انقلاب آن، قرآن بوده است و ما قرآن را مبنا و محور تمامی فعالیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار می دهیم .برگزاری نمایشگاه قرآن، کار ارزشمندی است که هر سال شکل می گیرد و این حرکت باعث شده است مردم جذب به محیطی همچون محیط نمایشگاه قرآن شوند و از نزدیک با جدیدترین محصولات قرآنی آشنا شده و بهره ببرند.

نوش آبادی اظهار داشت: قرآن همگان را به سوی بهترین ها فرا می خواند؛ هر چه قرآن را ترویج کنیم باعث تقویت و تحکیم مفاهیم قرآنی در جامعه می شویم .محور توسعه فرهنگ عمومی باید قرآن کریم باشد و سبک زندگی ایرانی- اسلامی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند نیز باید مبتنی بر نشر تعالیم و مفاهیم قرآن باشد.

وی در ادامه افزود: کشور ما به رشد و تعالی فرهنگی و قرآنی نمی رسد مگر اینکه با قرآن انس بگیرد و جامعه کنونی ما، جامعه اسلامی نخواهد بود مگر آنکه قرآن در آن جامعه ترویج شود .قرآن کتاب هدایتگر و روشنگر است؛ قرآن کریم بزرگترین رسانه در عصر حاضر است که خداوند چنین رسانه ای را برای بشریت خلق کرده است. قرآنی که همه صفات جلیله را دارا است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از 24 خرداد ماه تا 8 تیر ماه مصادف با 7 تا 22 ماه مبارک رمضان به مدت 16 روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت 18 الی 23:30 برگزار می شود.