تبیان، دستیار زندگی
ثبت نام کتاب های درسی برای دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم در نظر گرفته شده و کتاب های درسی سایر مقاطع تحصیلی باید از طریق مدرسه دریافت شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرصت مجدد ثبت نام کتاب های درسی در تیر ماه

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش از درنظر گرفتن بازه زمانی در تیر ماه برای دانش آموزانی که موفق به ثبت سفارش کتاب های درسی نشدند، خبر داد.

فرصت مجدد ثبت نام کتاب‌های درسی در تیر ماه

مرکز یادگیری سایت تبیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران، حسین طلایی زواره معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش در خصوص جزییات ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید اظهار داشت:

همان طور که پیش از این اشاره شده بود، مهلت ثبت نام کتاب های درسی پانزدهم خرداد ماه به پایان رسید و زمان تحویل آن از 20 شهریور ماه آغاز می شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که برخی دانش آموزان بنا به دلایل مختلف نتوانستند در زمان مقرر برای کتاب های درسی ثبت نام کنند در حال بررسی هستیم تا زمانی را برای ثبت سفارش دانش آموزان در نظر بگیریم و زمان آن در آینده ای نزدیک (تیرماه) متعاقبا اعلام می شود.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: زمان ثبت نام دانش آموزان ابتدایی در تیر ماه در نظر گرفته شده که در چنین بازه زمانی برای دانش آموزان بازمانده از ثبت سفارش زمانی مشخص در نظر گرفته می شود.

گفتنی است؛ ثبت نام کتاب های درسی برای دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم در نظر گرفته شده و کتاب های درسی سایر مقاطع تحصیلی باید از طریق مدرسه دریافت شود.

منبع: اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .