تبیان، دستیار زندگی
موسسه تبیان در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم، خدمات متنوعی ارائه کرده که یکی از آن ها خدمات تلفن همراه و تبلت قرآنی می باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آشنایی با خدمات تلفن همراه و تبلت تبیان در نمایشگاه قرآن

موسسه تبیان در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم، خدمات متنوعی ارائه کرده که یکی از آن ها خدمات تلفن همراه و تبلت قرآنی می باشد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

مصاحبه با مسئول کانتر خدمات تبلت و تلفن همراه موسسه تبیان

به گزارش تبیان، سید محمد علی سید خاموشی، مسئول کانتر خدمات تلفن همراه و تبلت موسسه تبیان در گفتگو با روابط عمومی عنوان داشت: نمایشگاه قرآن امسال نسبت با دوسال گذشته که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شد، خیلی بهتر شده و مورد استقبال بیشتر مخاطبین قرار گرفته است.

وی افزود: بخش تلفن همراه و تبلت موسسه تبیان، نرم افزار های ویژه تلفن همراه از قبیل: قرآن، مفاتیح، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و ... می باشد که شامل حدود 34 عنوان نرم افزار برای سیستم عامل اندروید می باشد که از طریق wifi direct قابل ارائه به مخاطبین می باشد.

مسئول کانتر خدمات تلفن همراه و تبلت موسسه تبیان با اشاره به این نکته که مردم این سرزمین همواره با قرآن و اسلام اخت هستند، گقت: اشتیاق برای استفاده از نرم افزار های مذهبی و قرآنی تلفن همراه در تمامی اقشار جامعه وجود دارد که خود باعث مراجعه روز افزون به دریافت این چنین نرم افزار هایی در غرفه تبیان می شود.

گفتنی است، غرفه موسسه تبیان تا پایان بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ساعت 16 الی 23:30 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان می باشد.