تبیان، دستیار زندگی
رقابت های جام ملتهای اروپا به روزهای حساس خود نزدیک می شود و کم کم تیم های مدعی جام در حال مشخص شدن هستند. خبرهای کوتاه و خواندنی یورو 2016 را اینجا بخوانید .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار کوتاه و خواندنی از یورو

رقابت های جام ملتهای اروپا به روزهای حساس خود نزدیک می شود و کم کم تیم های مدعی جام در حال مشخص شدن هستند. خبرهای کوتاه و خواندنی یورو 2016 را اینجا بخوانید .

فرآوری: حسین محمدی - بخش ورزشی تبیان
یورو

رکوردشکنی راموس

در  پیروزی 3 - صفر اسپانیا  برابر ترکیه، سرخیو راموس توانست نامش را در تاریخ اسپانیا ثبت کند. او صد و سی  و  چهارمین بازی ملی اش را انجام داد تا رکورد 132 بازی ژاوی هرناندس را پشت سر بگذارد. البته رکورد راموس بدون در نظر گرفتن دروازه بان ها به ثبت رسیده است. حالا راموس یک بازیکن را پیش رو خود دارد؛ ایکر کاسیاسی که 167 بازی ملی را به ثبت رسانده است.

واکنش پوتین به درگیری ها

ولادیمیر پوتین در واکنش به حوادثی که تماشاگران روسی و انگلیسی در یورو ایجاد کردند، گفت: «واقعا شرم آور و ناراحت کننده بود ولی واقعا نمی فهمم چطور 200  هوادار روسی می توانند هزاران انگلیسی را کتک بزنند. با این حال قانون برای همه یکسان است و باید با این افراد به صورت مشابه برخورد شود. امیدوارم بین این افراد کسانی نیز باشند که بدانند این رفتارها و خشونت ها به روحیه پاک ورزش خدشه وارد می کند و ثمره ای ندارد.»

مودریچ بازی با اسپانیا را از دست داد

لوکا مودریچ، ستاره تیم ملی کرواسی به دلیل مصدومیت در جدال جنجالی تیمش با جمهوری چک فرصت بازی در دیدار سوم و پایانی کروات ها در گروه چهارم رقابت های یورو 2016 مقابل اسپانیا را از دست داد. آسیب دیدگی او، کشیدگی از ناحیه عضله پا عنوان شده و به گفته پزشک تیم  بهتر است  برای درمان کامل آسیب دیدگی اش در بازی حساس کرواسی مقابل اسپانیا به  جای حضور در زمین، استراحت کند تا به بازی های مرحله بعد تیمش برسد.

موراتا: ترکیه گل نزن بود

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیا و  اولین زننده 2 گل در یک بازی یورو 2016 پس از برتری 3  ? صفر لاروخا  مقابل ترکیه از یک تفاوت اساسی سخن گفت: « آن ها از گل نزدن مهاجمان شان گله کردند اما مهاجمان ما بر ژس رقیب خوب عمل کردند. گل زدیم و ترکیه موفق به انجام چنین کاری نشد. اصلی ترین تفاوت 2 تیم در این موضوع خلاصه می شد.»

احتمال کسر امتیاز از کرواسی

اتحادیه فوتبال اروپا( یوفا) پس از آشوب هواداران تیم ملی کرواسی در دقایق پایانی نیمه دوم بازی این تیم مقابل جمهوری چک در دور دوم گروه چهارم رقابت های یورو  2016  تشکیل جلسه داد تا ماجرا را مورد بررسی قرار دهد. منابع خبری ادعا کردند احتمال دارد یوفا در پایان بررسی های خود رای به جریمه نقدی و کسر امتیاز از تیم بدهد که در صورت وقوع این اتفاق نادر، سرنوشت گروه چهارم تغییر خواهد کرد.

واکنش لو به انتقاد بالاک

یواخیم لو، سرمربی ژرمن ها در واکنش به انتقاد میشائیل بالاک،  کاپیتان اسبق تیم ملی که گفته بود در تیم  جای شخصیت ها خالی است، عنوان کرد:  «از این گونه حرف ها دیگر تعجب نمی کنم. این طور گفته ها مرتب تکرار می شود. این بحث فقط لبخند به چهره ام می آورد. در سال 2014 بحثی بود که ما بازیکن گرداننده و فرمانده نداریم. آن وقت ما قهرمان جهان شدیم و آن ها به یک باره بازیکنان فرمانده بزرگی شدند.»

ایبراهیموویچ: ایتالیا ما را تنبیه کرد

پس از شکست یک - صفر سوئد برابر ایتالیا، زلاتان ایبراهیموویچ در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «در فوتبال شما باید برای 90 دقیقه متمرکز باشید، در غیر این صورت تیمی چون ایتالیا شما را تنبیه می کند و این دقیقا همان اتفاقی بود که در این بازی برایمان افتاد. شما ممکن است برای 89 دقیقه بسیار دقیق باشید اما تنها یک فرصت ممکن است باعث باخت شما شود.»


منبع : فارس ، خراسان