تبیان، دستیار زندگی
سیاست گذاری ترویج فعالیت های قرآنی در چهارمحال و بختیاری انجام می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیاست گذاری ترویج فعالیت های قرآنی در چهارمحال و بختیاری انجام می شود

 ترویج فعالیت های قرآنی در چهارمحال و بختیاری

تبیان به نقل از گزارش ایرنا، خدابخش مرادی روز شنبه در آیین گشایش نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی در شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: اقدامات و برنامه های خوبی در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی در استان انجام گرفته اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید تلاش بیشتری انجام داد.
وی، توسعه کانونهای قرآنی و حمایت بیش از پیش از بخش های فرهنگی استان را دو راهکار مهم در خصوص رسیدن به وضعیت مطلوب توسعه فرهنگ قرآنی در استان دانست.
مرادی با اشاره به زیرساختهای موجود برای ترویج آموزه های قرآنی در استان، تصریح کرد: وجود موسسات و مراکز قرآنی، استقرار کانونهای فرهنگی، هنری مساجد در شهرها و روستاهای استان که از فراوانی و پراکندگی خوبی برخوردار است و برپایی نمایشگاه های علوم قرآنی از جمله این زیرساختها به شمار می رود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به فعالیت شورای ترویج فعالیتهای قرآنی در استان اشاره کرد و گفت: در این شورا که ماهانه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود با ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه های اداری و مراکز قرآنی، سیاستگذاری های لازم در خصوص حمایت، ترویج و تبیین آموزه های قرآنی در جامعه انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی چهارمحال و بختیاری از 29 خرداد تا هشتم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 22 شب پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.
7363/2097

www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .