تبیان، دستیار زندگی
دهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان گشایش یافت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان گشایش یافت

نمایشگاه قرآن و عترت

تبیان به نقل از گزارش ایرنا برگزاری دهمین نمایشگاه قرآن و عترت با همکاری بخش خصوصی، موسسه قدیر پویای خوزستان و با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های شورای عالی قرآنی باید در زمینه قرائت، تفسیر، ترویج، رفتار‌های فردی منبعث از آموزه‌های قرآنی، تحقیق و تهیه سند چشم انداز فعالیت‌های قرآنی استان تلاش کنیم.
همایون قنواتی افزود: در این دوره از نمایشگاه کتاب های قرآن، دینی و مذهبی، نرم افزار، صنایع دستی و هنری ارائه شده است.
وی ادامه داد: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری شامل شب شعر قرآنی، اجرای نمایش خیابانی، برگزاری دوره های آموزشی هنری، تجلیل از خادمان قرآن و مسابقه عکس از برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.
همچنین در این مراسم نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: هدف این نمایشگاه عرضه کتا ‌بها و مطلب های علوم قرآنی به مردم و قشر جوان است.
آیت الله سید علی شفیعی با اشاره به روایتی مبنی بر اینکه در صورت شناساندن فرهنگ اهل‌بیت(صلی الله و علیه وآله) مردم از آنها پیروی می‌کردند، افزود: کسی که از امری شناخت نداشته باشد، نمی‌تواند آن را بشناساند و این نمایشگاه کار بزرگی است که هر از چندگاهی به عنوان قرآن و عترت برپا می‌ شود.
وی در خصوص کلمه کتاب در حدیث ثقلین گفت:کلمه کتاب به لحاظ کتاب بودن نیز برای ما حائز اهمیت است که منظور از آن قرآن است پس وظیفه داریم کتاب های مفید و سودمند به جامعه عرضه کنیم تا دین خود را به قرآن و عترت ادا کرده باشیم.
دهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان با ٤٠ درصد تخفیف تا چهارم تیر ماه برپا است.
ساعات بازدید از نمایشگاه، ١٨ تا ٢٤ است.
7148/6064


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .