تبیان، دستیار زندگی
ارتقا معنویت موجب افزایش توان نظامی می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارتقا معنویت موجب افزایش توان نظامی می شود

ارتقا معنویت

تبیان به نقل از گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، دریادار حبیب سیاری، فرماتنده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امشب (۲۹ خرداد) در محفل انس با قرآن که در مسجد پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) منطقه جهارم دریایی در انزلی با حضور کارکنان نیروی دریایی برگزار شد با اشاره به امنیت ایران اسلامی اظهار کرد: ایجاد امنیت در کشور ماموریت اصلی نیروهای مسلح است زیرا توسعه بدون امنیت امکانپذیر نیست.

وی تاکید کرد: امنیت امروز ایران اسلامی به حدی است که هیج کشوری جرأت حمله به ما را ندارد و کلیه نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی در آماده باش کامل برای دفاع از مرزهای آبی و خاکی کشور هستند.

دریادار سیاری بر استفاده از آموزه های قرآنی جهت ارتقا معنویت در نیروهای مسلح مد نظر رهبر معظم انقلاب تاکید و اظهار کرد: ارتقا معنویت موجب افزایش توان نظامی خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در لایه های فرهنگی جامعه تصریح کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی از طریق شبکه های مجازی و ماهواره درصدد تغییر سبک زندگی مردم و کمرنگ کردن اعتقادات و باورهای مذهبی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: تهاجم فرهنگی دشمن به حدی است که درصدد تغییر نوع عزاداری های ماست تا بتواند از این طریق هویت فرهنگی ما را بگیرد.

وی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: باید با حفظ ارزش های اسلامی در برابر هجمه های دشمن ایستاده و بر آنان غلبه کنیم.

در این مراسم حافظان و قاریان کشوری و بین المللی آیات نورانی کلام الله مجید را قرائت کرده و معنویت خاصی به مجلس بخشیدند.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .