تبیان، دستیار زندگی
تمام برنج هایی که شرکت بازرگانی دولتی در حال توزیع است، تا اکتبر 2017 مدت اعتبار مصرف دارد و تحت نظارت توزیع می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنج سبد کالای رمضان تا سال آینده تاریخ دارد

تمام برنج هایی که شرکت بازرگانی دولتی در حال توزیع است، تا اکتبر 2017 مدت اعتبار مصرف دارد و تحت نظارت توزیع می شود.
بخش اقتصاد تبیان
برنج

ابراهیم طلایی درباره نحوه توزیع اقلام سبدکالای ماه مبارک رمضان گفت: مطابق اعلام معاونت رفاه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص سبد توزیع افراد تحت پوشش وزارت کار در بیش از 50 شرکت تعاونی مصرف محلی توزیع کالا شروع شده است. این افراد با تخفیف از 5تا40درصد تخفیف می توانند کالای خود را خریداری کنند.

وی ادامه داد: میزان اعتبارکارت ها از30 تا 120 هزار تومان با توجه به جمعیت خانوارها است. همچنین طرح ضیافت که از سوی وزارت جهاد دنبال می شود نیز با توزیع شکر،مرغ،گوشت در تعاونی های مصرف محلی در حال انجام است.

شکر با نرخ مصوب مصرف کننده 2هزار و 500 تومان، برنج3 هزار و 250 تومان، مرغ 4500 تا5000 هزار تومان،گوشت هم به طور متوسط 19 تا20هزار تومان در حال توزیع است. طلایی تأکید کرد: تمام برنج هایی که شرکت بازرگانی دولتی در حال توزیع است، تا اکتبر 2017 مدت اعتبار مصرف دارد و تحت نظارت توزیع می شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مصرف محلی بیان داشت: دولت برای ایجاد هر شغل به طور متوسط 70 تا 100 میلیون تومان باید هزینه کند در حالی که در سال های اخیر صدها شغل به دلیل عملکرد و تفسیرهای غلط از قوانین از بین رفته است.وی گفت:در سال های گذشته288 تعاونی مصرف محلی تعطیل شدند و پیش بینی می شود که امسال هم تعدادی از این تعاونی ها به کار خود پایان دهند.530 تعاونی داشتیم که 242 تعاونی به صورت رسمی باقی مانده است اما عملاً کمتر از 100 تعاونی داریم که با ظرفیت تمام کار می کنند.مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مصرف محلی بیان کرد:همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره دارند حل مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین اولویت ها باید قرار گیرد و این مسئله قطعاً با حضور و مشارکت فعال مردمی حل خواهد شد.وی با اشاره به اینکه بخش تعاون یکی از راهکارهای حضور موثر و کارآمد مردم و مشارکت فعال آنان خواهد بود، افزود: حلقه مفقوده ایجاد توسعه و تحول در اقتصاد شبکه تعاونی است و قطعاً این بخش برای تقویت بنیادهای اقتصاد طبق سیاست های اقتصاد مقاومتی موثر خواهد بود.



منبع: خبر انلاین

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .