تبیان، دستیار زندگی
اد! آری هان سرمربی تیم ملی فوتبال كامرون از سمت خود كناره گیری كرد. در حالی كه او قراردادی 2 ساله را با مسئولان فدراسیون فوتبال كامرون به امضا رسانده بود ولی در دو ماه اخیر بر سر تمرینات تیم ملی فوتبال این كشور حاضر ن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آری هان باز هم استعفا داد!


آری هان سرمربی تیم ملی فوتبال كامرون از سمت خود كناره گیری كرد. در حالی كه او قراردادی 2 ساله را با مسئولان فدراسیون فوتبال كامرون به امضا رسانده بود ولی در دو ماه اخیر بر سر تمرینات تیم ملی فوتبال این كشور حاضر نشد و فقط دیروز با ارسال یك ایمیل برای یكی از مسئولان فدراسیون فوتبال كامرون استعفای خود را اعلام كرد.

مطبوعات كامرون معتقدند بر سر نحوه انتخاب حریفان تداركاتی برای تیم ملی كامرون ، آری هان اختلاف نظرات عمیقی با مسئولان فدراسیون فوتبال كامرون داشته وپس از انكه توگو به عنوان یكی از حریفان تداركاتی تیم ملی كامرون انتخاب شد این مساله باعث عصبانیت و سرانجام كناره گیری او شد.

تئودور یونگ در این باره به خبرنگار مهر گفت : کامرونی ها برنامه ریزی مشخصی برای تیم ملی شان نداشتند و با این وضعیت ادامه همکاری با این تیم امکان پذیر نبود و پس از جلسه ای که درهمین زمینه با آری هان داشتم هر دو به این نتیجه رسیدیم که از این تیم کناره گیری کنیم .

وی افزود : بی برنامگی کامرونی ها به حدی بود که دیدار روزچهارشنبه با تیم ملی توگو درچارچوب مسابقات مقدماتی جام ملتهای آفریقا تنها چند روز پیش به اطلاع ما رسید و با این نوع برنامه ریزی امکان هیچگونه فعالیتی در این کشور وجود نداشت.

گفتنی است كامرونی ها از این اقدام آری هان بسیار خشمگین شده اند و احتمال اینكه علیه او شكایتنامه ای تنظیم كنند زیاد است.

قرارداد 18 ماهه‌ی پرسپولیس با آر‌ی‌هان منعقد شد

آری‌هان:به پیشنهاد تیم ملی ایران نه نمی گویم

آری هان : سرمربی تیم ملی کامرون شد