تبیان، دستیار زندگی
سرپرست آنسامبل «ذاستا» از انجام مراحل نهایی آلبوم «چهار فصل باغ ایرانی» جهت انتشار و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت در سه شهرستان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«چهارفصل باغ ایرانی» در آستانه انتشار

title

سرپرست آنسامبل «ذاستا» از انجام مراحل نهایی آلبوم «چهار فصل باغ ایرانی» جهت انتشار و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت در سه شهرستان خبر داد.

بهنام ابوالقاسم نوازنده و سرپرست آنسامبل «ذاستا» در توضیح تازه ترین فعالیت های این گروه بیان کرد: هم اکنون در مرحله میکس و تدوین آلبوم «چهارفصل باغ ایرانی» به آهنگسازی فردین خلعتبری هستیم که به زودی بعد از انجام مراحل فنی و طی پروسه صدور مجوز در بازار موسیقی منتشر خواهد شد. این پروژه از جمله کارهای فردین خلعتبری است که در آن تصویری از یک موزیسین ایرانی با توجه به فضای موجود موسیقی غربی با تکیه بر تفکر ایرانی با محوریت چهار فصل خلق شده و فکر می کنم با توجه به حساسیت هایی که فردین خلعتبری در نوشتن این پروژه داشته اثر قابل قبولی به مخاطبان ارائه خواهد شد.

وی در معرفی همراهان این آلبوم گفت: پدرام فریوسفی ویولن اول، پانیذ فریوسفی ویولن دوم، پریسا پیرزاده آلتو، آتنا اشتیاقی ویولن سل، مهیار طریحی سنتور، کاوه صالحی ساز جدید «لوتار»، آیین مشکاتیان پرکاشن و بنده به عنوان طراح ایده پردازی به عنوان عوامل اجرایی در این آلبوم حضور داریم.

ابوالقاسم ادامه داد: این پروژه از جمله فعالیت های آنسامبل «ذاستا» خواهد بود که به سفارش مجموعه «باغ کتاب ایرانی» از نهادهای وابسته به کتابخانه ملی ایرانی تولید شده و قرار است در قالب یک آلبوم روانه بازار موسیقی شود. البته چندی پیش نیز آنسامبل ذاستا بخش هایی از این اثر موسیقایی را در قالب اولین کنسرت مستقل خود در فرهنگسرای نیاوران تهران اجرا کرد که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. به هر حال برگزاری اولین کنسرت «ذاستا» با توجه به استقبال عالی تماشاگران از برنامه ما را برای ادامه راه جدی تر کرد  به طوری اصلا تصور نمی کردیم چنین استقبالی از فعالیت های ما صورت پذیرد.

این نوازنده پیانو در پایان گفت: فعلا با توجه به ماه مبارک رمضان فعالیت چندانی نداریم، اما بعد از پایان این ماه برنامه ریزی برای برپایی کنسرت ذاستا در شهرهای شیراز، رشت و بجنورد را خواهیم داشت که بعد از طی پروسه مجوز درباره جزییات آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .