تبیان، دستیار زندگی
بنده آن روز به دیدار یکی از آشنایان به آن ساختمان رفته بودم و اصلاً خبر نداشتم که منزل تاجزاده هم در همان ساختمان است. حین برگشت در آسانسور بودیم که درب آسانسور باز شد و آنها ما را دیدند و مجبور شدیم از آسانسور بیرون رفته و با وی احوالپرسی کنیم که در همان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین فریدون: دیدار با تاجزاده اتفاقی بود

بنده آن روز به دیدار یکی از آشنایان به آن ساختمان رفته بودم و اصلاً خبر نداشتم که منزل تاجزاده هم در همان ساختمان است. حین برگشت در آسانسور بودیم که درب آسانسور باز شد و آنها ما را دیدند و مجبور شدیم از آسانسور بیرون رفته و با وی احوالپرسی کنیم که در همان زمان عکس هایی از ما گرفته و در فضای مجازی پخش کرده اند.

بخش سیاست تبیان


حسین فریدون ، مصطفی تاج زاده ، عکس ، فضای مجازی ، رییس جمهور ، فتنه 88، امنیت
به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور اخیراً به برخی نزدیکان خود درباره دیدارش با مصطفی تاج زاده از محکومان امنیتی فتنه 88 گفته است : این دیدار اصلاً برنامه ریزی شده نبوده و کاملاً اتفاقی انجام شده است.

وی در توضیح این دیدار و بازتاب آن در شبکه های اجتماعی و اینکه گفته شده است به نیابت از جانب رئیس جمهور به ملاقات تاج زاده رفته است، با رد این مطلب گفته: بنده آن روز به دیدار یکی از آشنایان به آن ساختمان رفته بودم و اصلاً خبر نداشتم که منزل تاجزاده هم در همان ساختمان است. حین برگشت در آسانسور بودیم که درب آسانسور باز شد و آنها ما را دیدند و مجبور شدیم از آسانسور بیرون رفته و با وی احوالپرسی کنیم که در همان زمان عکسهایی از ما گرفته و در فضای مجازی پخش کرده اند.

* تصویر دیدار حسین فریدون و تاج زاده در شبکه های اجتماعی منتشر شد و برخی از روزنامه های اصلاح طلب  دیدار فریدون را به نمایندگی از طرف روحانی عنوان کرده بودند؛ اما فریدون می گوید که این دیدار اتفاقی بوده و از جانب هیچ کسی هم نبوده است.

پیش از این نیز خبری با عنوان دیدار محمدرضا عارف با تاجزاده پس از آزادی وی از زندان در فضای مجازی منتشر شده بود که این دیدار نیز تکذیب شد. منتشرکنندگان خبر مذکور، تصویری قدیمی از عارف و تاجزاده را به عنوان تصویر دیدار ادعایی اخیر جلوه داده بودند.


منبع : تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .