تبیان، دستیار زندگی
جدیدترین تلاوت تصویری عبدالباسط + فیلم
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جدیدترین تلاوت تصویری عبدالباسط + فیلم

این فیلم منحصر به فرد و باکیفیت، امسال برای نخستین بار از تلویزیون الاولی مصر پخش شده که به محضر مشتاقان کلام وحی پیشکش می گردد

شکوری_شبکه تخصصی قرآن تبیان

جدیدترین تلاوت تصویری عبدالباسط + فیلم

چند سالی است که تلویزیون مصر دست سخاوت گشوده و در تصمیمی فرخنده، از گنجینه های خاک خورده تلاوت های قاریان بزرگ مصر، رونمایی می کند. بنا بر اعلام روزنامه الاخبار مصر، امسال نیز برای پنجمین سال متوالی، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، درهای بسته آرشیو  غنی تلویزیون مصر، به روی خیل مشتاقان کلام وحی گشوده خواهد شد.
عبدالعزیز عمران، تهیه کننده و کارگردان برنامه "للجمهوریه"، که بسیاری از تلاوت های مشاهیر قاریان مصری را ضبط و تهیه کرده است گفته است برنامه "تلاوت های نادر" طبق روال سال های گذشته هر شب پیش از اذان مغرب، از شبکه الاولی مصر پخش خواهد شد.
بینندگان این شبکه تلویزیونی از ابتدای ماه مبارک رمضان، شاهد پخش تلاوت های نادر و فاخر از مشاهیر قاریان مصر، همچون شیخ عبدالباسط، مصطفی اسماعیل، خلیل الحصری، کامل یوسف البهتیمی و... بوده اند.
امسال همانطور که عبدالعزیز عمران، وعده کرده بود، برای نخستین بار فیلمی نادر از تلاوت شیخ کامل یوسف البهتیمی پخش گردید. گفتنی است پیش از این،  هیچ تلاوت تصویری از این قاری شهیر مصری، منتشر نشده بود.

چنانکه از شواهد پیداست بناست تا پایان ماه مبارک، هر شب تلاوتی فاخر و دست اول از نوابغ عصر طلایی هنر تلاوت، به پیشگاه مخاطبان قرآنی جهان اسلام عرضه شود. عبدالعزیز عمران، متولی تهیه و استخراج این تلاوت هاست که عمدتا از طریق شبکه الاولی پخش می گردد.


نوید به مشتاقان کلام وحی

وبگاه شبکه تخصصی قرآن قصد دارد این تلاوت های قدیمی و نادر را که هر شب از کانال های مختلف تلویزیون مصر پخش می شود، تهیه نموده و در چندین نوبت، در اختیار علاقمندان قرار دهد.
شما همچنین می توانید با مراجعه به این صفحه، تلاوت های سال گذشته را دریافت کنید.

  • جدیدترین تلاوت تصویری عبدالباسط برای نخستین بارجدیدترین تلاوت تصویری عبدالباسط برای نخستین بار