تبیان، دستیار زندگی
طرفداری و حمایت کشورهای غربی از تروریسم و ترویج خشونت پنهان در فرهنگ غربی، باعث به وجود آمدن گروه های تروریستی و در راس آنها داعش شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیش بینی محقق رهبری درباره داعش

طرفداری و حمایت کشورهای غربی از تروریسم و ترویج خشونت پنهان در فرهنگ غربی، باعث به وجود آمدن گروه های تروریستی و در راس آنها داعش شده است.

بخش سیاست تبیان

داعش ، خامنه ای ، رهبر انقلاب ، تروریست ، غرب ، فرهنگ ، islam t، توافق هسته ای ، برجام

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام نقی باقری اظهار کرد: در ابتدای شکل گیری داعش مقام معظم رهبری فرمودند که روزی فتنه داعش دامن حامیان خود را فراخواهد گرفت و امروز با ناامنی ها و اقدامات تروریستی در فرانسه، ترکیه و عربستان شاهد این واقعیت هستیم.
وی گفت: طرفداری و حمایت کشورهای غربی از تروریسم و ترویج خشونت پنهان در فرهنگ غربی، باعث به وجود آمدن گروه های تروریستی و در راس آنها داعش شده است.

این مساله باعث نگرانی در جامعه ایران شده است زیرا این موضوعی نیست که بتوان از آن گذشت و به گفته رئیس جمهوری این حقوق ها باید به خزانه بازگردد.

حجت الاسلام باقری در ادامه به توافق هسته ای ایران و گروه 1 + 5 اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای مذاکرات هسته ای فرمودند که من به این مذاکرات خوشبین نیستم و این یعنی این که دشمن حیله کار و شیطان صفت است و نمی توان به او اعتماد کرد زیرا امروزه علاوه بر مساله هسته ای آنها به دنبال تعطیلی تأسیسات موشکی ایران نیز هستند.
وی افزود: تأسیسات موشکی ایران به دولت و به هیچ شخص خاصی تعلق ندارد و متعلق به ملت ایران است چرا که ملت برای به دست آوردن آن هزینه بسیار داده است.
امام جمعه شاهین دژ همچنین به درگیری نیروهای سپاه با گروهک های ضد انقلاب در اشنویه اشاره کرد و گفت: همه اینها نقشه آمریکا است تا به این وسیله با ایجاد نا امنی مانع سرمایه گذاری در کشور شوند تا ثبات سیاسی ایران را زیر سئوال ببرند.
وی همچنین در ادامه به مساله حقوق های نجومی برخی مسئولان پرداخت و افزود: این مساله باعث نگرانی در جامعه ایران شده است زیرا این موضوعی نیست که بتوان از آن گذشت و به گفته رئیس جمهوری این حقوق ها باید به خزانه بازگردد.
پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان شاهین دژ حبیب یزدانی معاون فرماندار این شهرستان نیز به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر مطالبی بیان کرد.
شهرستان شاهین دژ در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.


منبع : ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .