تبیان، دستیار زندگی
جدیدترین نرم افزار صوتی قرآن با عنوان آلبوم صوتی ترجمه و تلاوت قرآن کریم با هدف درک بیشتر مفاهیم قرآنی در بخش رسانه های دیجیتال بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آلبوم صوتی ترجمه و تلاوت قرآن کریم در نمایشگاه قرآن عرضه می شود

جدیدترین نرم افزار صوتی قرآن با عنوان "آلبوم صوتی ترجمه و تلاوت قرآن کریم" با هدف درک بیشتر مفاهیم قرآنی در بخش رسانه های دیجیتال بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده است.

هومن بهلولی- رابط عمومی

قرآن کریم

به گزارش تبیان، نرم افزار صوتی قرآن شامل ترجمه و تلاوت قرآن کریم است که بخش تلاوت آن با صدای استاد "سعد الغامری"، قاری بین المللی مصری و بخش ترجمه آن با صدای "چنگیز جلیلوند"، "مریم شیرزاد"، "منوچهر زنده دل"، "رضا آفتابی"، "فریبا رمضان پور" و مرحومه استاد "طاهره صفار زاده" طراحی شده است.

لازم به ذکر است، این نرم افزار که به صورت فلش و لوح فشرده طراحی شده است؛ قابلیت نصب بر روی موبایل، تب لت و لپ تاپ را دارد.

گفتنی است،نرم افزار آلبوم صوتی قرآن از سوی موسسه فرهنگی هنری روزگار طرفه با ١٠ درصد تخفیف در بخش رسانه های دیجیتال بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار می شود.