تبیان، دستیار زندگی
افطاری وحدت بخش در دانشگاه مذاهب اسلامی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افطاری وحدت بخش در دانشگاه مذاهب اسلامی

دانشگاه مذاهب اسلامی

تبیان به نقل از گزارش گروه فرهنگی ایرنا از دانشگاه مذاهب اسلامی، سفره افطاری مشترک و وحدت بخش دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی نیز از دیگر برنامه هایی است که قبل از اذان با مشارکت و همدلی و همکاری در حیاط دانشگاه گسترده می‌شود و همه دانشجویان در ماه مهمانی و بندگی خدا سفره وحدت آفرین ماه رمضان دانشگاه مذاهب اسلامی پیامی مهم و ارزنده به همه مسلمانان می‌دهند.
این برنامه معنوی که نمادی از تقریب و وحدت اتباع مذاهب اسلامی و همکاری و همدلی دانشجویان شیعه و سنی داخل و خارج از کشور است، با حزب خوانی قرآن کریم از ساعت 20 در نمازخانه دانشگاه آغاز و پس از آن، نماز مغرب و عشاء به صورت جماعت و وحدت آفرین با حضور و مشاکت دانشجویان اهل سنت و اهل تشیع اقامه می‌شود.
در شرایطی که جهان اسلام امروزه با مشکلات و گرفتاری‌های اساسی همچون افراط و تکفیر و تعصب و خشونت رنج می‌برد این ابتکار دانشجویان در راستای اتکا به مشترکات بزرگ امت اسلام است.
ویژه برنامه حزب خوانی قرآن کریم، اقامه نماز وحدت و افطاری مشترک به همت کانون اخلاق، انجمن علمی فقه و حقوق حنفی، هیات آل یاسین، مجمع خادمان قرآن کریم و با همکاری سایر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی متشکل از دانشجویان شیعه و سنی از اول ماه رمضان آغاز شده و تا نیمه این ماه ادامه خواهد داشت.
فراهنگ ** 1003 ** 1071


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .