تبیان، دستیار زندگی
فراهم نشدن شرایط شادی وتفریح برای جوانان از نشاط جامعه کاسته است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراهم نشدن شرایط شادی وتفریح برای جوانان از نشاط جامعه کاسته است

کاسته شدن نشاط جامعه

تبیان به نقل از گزارش ایرنا امان الله خدمتگزار روز سه شنبه در جلسه ستاد احیا امر به معروف ونهی از منکر شهرستان اظهار داشت: ما قیم مردم نیستیم ودر برنامه های فرهنگی و تفریحی براساس چهارچوب های تعرف شده باید عمل کنیم .
وی با تاکید براینکه نباید مانع برگزاری برنامه های شاد در شهرستان شویم افزود: باید ساز وکار اجرای برنامه های شاد را دستگاه های فرهنگی متناسب با شئون ایجاد کنند.
فرماندار فاروج گفت: در این دولت اقدام ها واعتبارهای فرهنگی خوبی اختصاص یافته و هزینه شده است.
خدمتگزار اظهار داشت: در هفته دولت امسال مجتمع فرهنگی تیتکانلو به بهره برداری می رسد و شاهد ساخت حوزه های علمیه خواهران وبرادران، مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی و.. نیز هستیم.
امام جمعه فاروج با اشاره به هشدارهای مکرر رهبری در خصوص ولنگاری های فرهنگی گفت: این ولنگاری در حوزه های مختلف، پوشاک، برنامه های شادی، حتی مراسم ختم و... دیده می شود.
حجت الاسلان عباسعلی قلی زاده اظهار داشت: از عمل به این فریضه غفلت کرده ایم وهرچه این غفلت استمرار داشته باشد ضرر آن گریبانگیر جامعه می شود.
وی تاکید کرد: اگر تذکر لسانی عملیاتی می شد، عروسی ها به ابتذال کشیده نمی شد.
رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان افزود: از هر محلی اعتبار کم می شود از اعتبارات فرهنگی جایگزین می شود و اگر معلم، استاد دانشگاه و طلبه جامعه بدون دغدغه معیشت در حوزه فرهنگی رسالت خود را انجام می دادند آمار زندانیان وآسیب های اجتماعی جامعه اینقدر بالا نمی رفت.
وی از کم کاری بعضی دستگاه های متولی فرهنگ گلایه کرد و افزود: شهرداری ها آمار شفاف ارائه کنند که بودجه های فرهنگی را در چه محلی هزینه می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه وبسیج شهرستان فاروج گفت: جلسات پیش روی ستاد احیا فریضه امر به معروف ونهی از منکر شهرستان از صرف خواندن احادیث مرتبط با مزایای اجرای آن خارج ومتمرکز بر اقدام ها انجام شده می شود.
سرگرد روح الله محمدی در جلسه ستاد احیا امر به معروف ونهی از منکر شهرستان اظهار داشت: بیشتر جلسات، محدود به تئوری ها شده وکمتر به حوزه عمل واقدام های انجام شده توجه می شود.
وی گفت: ستاد با سه رویکرد، تذکر لسانی، ترویج شادی های بدون گناه، فضای مجازی فعالیت خود را از سر می گیرد.
وی افزود: فعالیت های سال گذشته ستاد محدود به برگزاری جلسات شد و اقدام موثری انجام نشد.
7187/1744


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .